Nav new forest..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 14:50

ik ga voor de vos die ik al leuk vond *LOL* maar.. kan ik die om de een of andere reden niet kopen (vanwege de prijs oid) doe ik het volgende:
ik ga de eerst komende 2 jaar inkopen doen zoals hoofdstel, dekens, zadel, sjbrackjes, bandages zodat ik dat alvast heb.
maar nu is mijn vraag (ik heb 3 soorten paarden in mijn hoofd: new forest welsh en groninger) kun je nu al zadel, hoofdstel dekens enzo kopen, is er een maat speciaal voor dat ras? of kan ik dat pas kopen na ik mijn pony heb.
Kusje


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:57

in principe kan je dingen zoals dekens en zadels pas kopen als je je pony al hebt, of kent(zodat je zn maat weet) er is niet 1 standaardmaat, dus ik zou het maar op spareb houden, en nadat jeje pony hebt gekocht de spullen erbij kopen

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:58

Het lijkt me absoluut niet verstanding om spullen zoals een zadel hoofstel en deken nu al te kopen. Een zadel al helemaal niet maar ook voor een hoodstel enz: ieder paard is weer anders gebouwd. De een een groot hoofd de ander juist niet de een slank de ander juist stevig.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:41

Het lijkt mij ook zeer onverstandig om nu al de spullen te gaan kopen. Ieder paard heeft toch een heel andere bouw en stokmaat. Ik zou eerst even lekker door sparen en dan spullen gaan kopen die zeker op je pony/paard passen! tip: ga eens kijken bij een tweedehands winkel! Heel veel succes ermee.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:44

Huh? Je ging Nadia toch kopen??? Verward

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:53

en behalve dat je niet weet of t past. t wordt er niet mooier op.
en onthoudt ook er zijn zat mensen die op jouw leeftijd paardofiel zijn en toch een paar jaar later er genoeg van hebben. je weet t maar nooit. bij sommige mensen verdwijnt het uit t bloed.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:29

Lieve Pam, dit lijkt me geen goed idee.

Je kunt idd veel beter eerst gaan sparen en als je dan genoeg geld hebt je pony kopen en daarna je spullen.

Soms is het zelfs zo dat als je een pony koopt de spullen erbij krijgt. En dan zou je al jouw spullen voor nix hebben gekocht. dat zou toch zonde zijn!?! Scheve mond\

Heel veel succes! Lachen

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 14:32

bedankt voor jullie reacties nog hoor Lachen maar dit bericht is al oud en ik wist al eerder dat dit een slecht plan was, want toen ik net begon met paarden wist ik dat ik een welsh wou, wat was verandert in een groninger, toen weer welsh, toen of groninger of new forest of welsh en toen zag ik een leuke haf. dus zo zie je maar weer Lachen

en nathalie nadia ging niet door Verdrietig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:37

Nog een reactie, als je dus al spullen was gaan kopen, had je daar nu mee gezeten Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:02

Citaat:
Op 2001-07-06 15:32, schreef Pam:


en nathalie nadia ging niet door Verdrietig



Oww.. hebbik iets gemist? Verward Waarom niet dan/ Verward

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 15:08

zie ' onredelijk' op pp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GrapeshotBot, Lalladidoo, laura22 en 40 bezoekers