ons Retje is niet te koop!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:41

Karin schreef:
maar als ik er alleen al aan denk dat hij van iemand anders zou zijn... brrr... krijg er een heel vervelend gevoel van in m'n buik. Scheve mond


Dat heb ik dus ook met Alfie. Moet er niet aan denken dat ik 'm ooit zou moeten verkopen. 't zou ook wel heel raar moeten lopen om 't ooit zover te laten komen.

Maar ik weet dus precies wat z'n zwakke kanten zijn en waar ik dus mee uit moet kijken. Een volgende eigenaar kan je dat natuurlijk wel allemaal vertellen, maar je kan er nooit zeker van zijn dat die daar ook op let. En dat zou ik Alfie dus nooit aan willen doen. Vandaar dat ie tot z'n dood bij mij blijft .

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:29

Die van mij mag best weg als er een hoop geld voor geboden wordt hoor *LOL* Ik ben echt wel gek op hem, maar als er meer dan een bepaald bedrag voor geboden wordt durf ik er zelf de cross niet meer mee in en daar heb ik deze toch wel voor gekocht Haha!
En van dat geld kan ik dan echt wel weer een ander fijn paard vinden, dat weet ik bijna zeker *LOL*

Ik weet ook zeker dat hij het heus wel goed krijgt, want als mensen veel geld voor een paard betalen zorgen ze er ook wel goed voor hoor *LOL*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:09

Ik heb er 1 die gaat echt niet voor de verkoop weg, maar die is 16 jaar, dus niet meer interessant voor verkoop.

De andere pony's zijn in principe te koop, maar net wat Sjuimpje zegt, voor genoeg geld en anders niet.
De jonge Kenaf hebben we veel vraag naar, ook vanuit het buitenland, laat die nou net eigenlijk nog niet te koop zijn, dus daar noemen we een belachelijk bedrag voor (zou hij wel waard zijn als hij Z loopt) en dan gaan ze wel weer. Wanneer iemand het wel zou willen betalen, dan krijgt hij een strik in de staart en gaat dus gewoon. Haha!
Voor de schimmel heb ik geld geboden gekregen, maar toen begon hij hem toch af te kraken, dus heb die beste man vriendelijk verzocht maar te gaan, dat vond ik zo raar.
Ik hoef niet te verkopen, maar ach voor geld is er wel wat te doen hoor. Haha!