zadel terug uit Engeland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

zadel terug uit Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 13:52

Nou eindelijk heb ik mijn zadel terug. Door een kleine crash in zomer was de boom gescheurd en door het rijden is hij een week of 8 geleden helemaal gebroken. De zadelmaker moest mijn zadel opsturen naar de fabriek (Ainsley) en dat zou zo'n vier weken duren. Nou na vele telfoontjes en een de gedachte dat ik mijn zadel nooit meer terug zou zien, was het er gisteren dan eindelijk. Haha! *LOL* Ik helemaal blij natuurlijk. Maar nu komt het mooiste. Codex is begin deze week schouderkreupel geworden en nu moet hij vijf weken staan. Opzich vind ik het helemaal niet erg dat ik niet kan rijden, het is veel belangrijker dat Dex eerst weer helemaal beter wordt. Ik had toch geen zadel, dacht ik, maar nu heb ik het dus terug en kan ik niet wachten tot ik weer kan rijden. Ja sorry, maar ik heb gewoon zo'n lekker zittend zadel. Als ik het dus even goed uittel heb ik als ik straks weer kan beginnen 13 weken niet meer met mijn zadel gereden. Dan heb ik nog niet mee geteld dat ik de eerste week alleen ga longeren en het heel rustig moet opbouwen.
Hoezo neerwaartse spiraal Scheve mond Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 14:11

Fijn zeg, dat je je zadel weer terug hebt gekregen. Ik heb ook wel eens iets 'uit handen moeten geven' omdat het stuk was en terug moest naar Engeland of Amerika. Ik vreesde ook dat ik die dingen dan nooit meer zou zien. Maar ze houden zich gelukkig toch aan hun afspraken! Het lijkt me trouwens al helemaal vreselijk om je zadel voor een tijd kwijt te zijn. Dan kan je echt niks! Gelukkig heb je hem weer!! Lachen
Verder veel sterkte met je arme paardje. Het is rot dat je niet meer meteen kunt gaan rijden, daar heb je vast wel behoefte aan na al die tijd, maar ja, gelukkig ben je zo verstandig je paard op nummer 1 te zetten... (Ik ken mensen die dat niet doen en meteen huppa zadel erop en gaan rijden...)