Dit zijn de momenten waar je het voor doet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dit zijn de momenten waar je het voor doet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 22:33

Ik kwam vanavond op stal en alles was in diepe rust. Na alles heel zachtjes begroet te hebben krop ik lekker bij Floor en Paulien hun stal in.
Gewoon om ff lekker zitten te teuten en tutten. Floor zakt rustig vlak naast me door haar knieen en legt d'r hoofdje bij me op schoot. Ik zat haar heerlijk te kriebelen en die oogjes zakte heel langzaam aan dicht.
En Paulien ging d'r ook naast liggen. Ze hebben daar echt 10 minuutjes heerlijk gelegen.
Echt die heerlijke minuten waar ik echt intens van genoten heb. Op Floor d'r geboorte na waren dit echt de mooiste minuten van ons saampjes.
En toen Floor wakker werd ging ze liggen rollen en stond weer op. Net een lompe koe. Dat is dan weer echt Floor, genoeg is genoeg.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:54

Ik ken dat, heb het ook "gehad" met m'n dravertje jaren terug. Ik noem het magie, maar niet iedereen vind dat het magie is ... maakt niet uit, het voelde magisch aan ... zoiets blijft je leven lang bij, m'n dravertje is afgevoerd geweest, maar dat moment is me heel sterk bijgebleven, ik kan het me zo terug voor de geest halen. Het gevoel van jij en ik, en verder niemand.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 00:38

Klinkt inderdaad heerlijk! Zover ben ik nog niet met Cheyenne gekomen.....ze is ook een beetje te groot voor 'op schoot', maar wie weet komt het ooit nog....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 00:42

En dan is de wereld eventjes niet groter dan de box met je paardjes...
Ik kan van zó'n moment echt intens genieten....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 01:42

Ik ging ook vaak bij Julius in de stal zitten als ik me niet lekker voelde. heb er menig uurtje doorgebracht. En net alsof Julius het voelde. Hij knabbelde altijd aan mijn voet of moest net het strootje hebben waar ik op zat. Hij maakte me altijd aan het lachen. He wat mis ik hem.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 08:53

Kan ik me voorstellen Heike.
Met Polly heeft het een hele tijd geduurt voor ze bleef liggen maar je kan er nu ook gewoon bij gaan liggen. En Sharif vind het ook niet meer dan normaal als ik even bij hem kom zitten als ie ligt, loop ik voorbij of ga ik eest ff bij Pol kijken hinnikt ie meteen zo van 'hej ik lig hier hoor!'.
Het is zo'n geweldig gevoel, Polly gaat ook rustig luggen slapen met haar hoofd op mijn benen...

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 10:35

dat is lekker lekker je paardjes naast je *LOL*
Als oscar ofzo ligt ga iker wel bij liggen, maar als ik er op moet wachten dat hij zelf gaat liggen dan ben ik er geloof ik volgend jaar nog Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 10:38

Het ene moment wil ik Floor d'r net omdraaien. Maar ik kan echt niet zonder d'r ben ik bang van.
Floor heeft ook wel helemaal op m'n schoot liggen slapen. Maar dat ben ik haar toch maar een beetje aan het afleren. Een hoofdje is genoeg, die buik van d'r is te dik voor op schoot.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 16:32

Wauw, klinkt super.... ik ben al itens gelukkig en krijg dat magische gevoel als hij zijn koppie op mijn schouder legt.

angèl171181
Berichten: 22
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:36

Lovers

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 21:49

Vivre heeft vandaag ook al een hele tijd op m'n schoot gelegen met d'r hoofdje. Ze was gewoon te lui om op te staan. Ik had d'r halster al om gedaan maar ze maakte echt geen aanstalte om met me mee te gaan.

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:58

Dat is echt super!
Vorige week lag me pony ook in stal, dus ik er natuurlijk bij Knipoog .
Ze ging helemaal plat liggen dus ik ging met mijn hoofd op haar hoofd liggen Lovers en zo hebben we ongeveer 10 minuten samen gelegen.