verslag van weekend :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

verslag van weekend :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 18:54

Zaterdag ochtend zou ik les hebben bij de ponyclub (gewoon priveles) en dan om te oefenen om in een vreemde omgeving te rijden.. ik zag er wel een beetje tegenop want toen die bloemen thuis ineens in de bak stonden ging hij zn dak ook uit.. maar ik had wel voorgenomen er gewoon op te stappen en te zien wat er zou gebeuren.. mijn vader zou eventueel in kunnen grijpen..
Ewald 's ochtends om half 9 ingeladen.. even een hand achter de kont want hij wou niet, maar daarmee liep hij er zo in. Hij staat heerlijk rustig op de trailer (gelukkig). Bij het uit de trailer gaan weer even een hand op de kont want hij heeft de neiging er zo snel mogelijk uit te willen.. Dit ging bijzonder goed, heb hem ook flink beloont Lovers
Eventjes snurkend rond laten kijken op het terrein en naar binnen gegaan.. vastgebonden (nog nooit eerder zo voor een muur gestaan, op de wasplaats kan hij de gang en bak inkijken en staat hij gewoon aan kettingen) ging ook goed! rustig aan opgezadelt en erop gegaan.. Nou ik viel zowat van Ewald van verbazing.. hij gaf NERGENS om.. hij liep zn rondjes/voltes/enz net zoals thuis.. alleen de spiegel vond hij interressant Haha! omdat er nog iemand les had zijn wij naar de klein binnenbak gegaan.. daar moest hij door een poortje.. ging ook netjes! les ging vrij goed. En later waren er in de grote bak 4 mensen aan het rijden.. ze galopeerden langs elkaar, enz. hij gaf er niet om..
Ben zó trots op mn ventje Lovers Nu heb ik er helemaal zin in.. die wedstrijden!

Ben de rest van de dag nog bij de pony's geweest. Ewald nog saampjes met Gammon in de bak gehad, die 2 stonden na een tijdje elkaar heel lief te kriebelen Lachen

Zaterdagavond uit eten geweest (als sinterklaas'viering') en dat was niet leuk meer.. we hebben gewoon anderhalf uur op ons eten gewacht! mensen die later als ons kamen gingen alweer weg terwijl wij ons eten nog neit hadden Verward

Zondag ben ik met roos naar GOA geweest! was echt heel stoer! Hoe die paarden dat allemaal kunnen.. maar ook hoe die vrouw gewoon telkens van jurk veranderde (zaten allemaal onder elkaar?? Verward ) heel leuk!

Zondag aan het eind van de middag laica eerst later uitrazen want die staat dus nu 24/7 op stal vanwege haar regenschurft, die had er wel zin in Haha!
Later Ewald erbij gegooid (niet eerder gedaan omdat laica soms wel eens trapt en dat vind ik niet echt leuk om te zien.. voor ewald ook niet leuk Boos! ) hij kreeg alsnog een rake trap.. maargoed..
Verder zijn Ewald (die is gek ) en Laica zondagavond een stelletje geworden.. Laica vond het wonder boven wonder heel leuk dat Ewald met zn neus onder haar staart zat te kriebelen Haha! Roos&Ik lagen dubbel en Ewald lachte (fleemde) met ons mee.. het leek echt alsof hij lachte Haha! na een tijdje vond hij de wondjes van laica lekkerder Misselijk
Als laica hengstig wa geweest dan weet ik zeker dat hij erop was gesprongen Bloos
Jammer he Roos Knipoog dat ie geen hengst meer is Tong uitsteken


Gr. Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:36

Sorry late reactie maar is het nu eindelijk pais en vree tussen die twee? Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Vagabondo en 130 bezoekers