Dennis 4e op z'n 1e wedstijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis 4e op z'n 1e wedstijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 21:17

Vanmorgen gingen we op weg naar Haarlem. We waren wat laat dus daar aan gekomen meteen in een stal die speciaal voor hem klaar gemaakt was gezet. Spullen uit de auto gehaalt, op gezadeld en d'r op. Hij was gewoon zo cool. Helemaal niet druk of opgefokt ofzo.
De bak was echt heel zwaar. Het was bijna zielig voor hem. Om hem voorwaards te houden moest ik hem bijna vooruit schoppen. Den was erg blij dat we klaar waren.
Daarna lekker uitgestapt in de buitenbak(die gelukkig een stuk lichter was). Aan een lang teugeltje niets aan de hand. Zelfs de andere paarden boeide hem nouwelijks.
Na het afzadelen nog wat vrijheidsdresuur geoefend. Den had inmiddels heel veel fans verzameld. En hij mooi netjes alles doen wat ik hem vroeg. Dat was echt geweldig. Die reacties van die kinderen zijn zo leuk. Ik kreeg vragen zoals 'Heeft hij in het circus gewerkt?' en 'Hoe leer je dat een pony?'.
En we waren 4e met 158 punten. Dus ik ben echt heel trots op hem. Hebben we toch echt samen iets berijkt.
Dien heeft ook met een heleboel manege mensen daar gereden en de deed erg haar best. Echt lieve brave Dien die je echt niet laat zitten.
Nimber heeft het ook heel netjes gedaan. Een paar keer een echt Nimber trukje maar verder een perfecte proef.

5 januarie mogen Den en ik weer! Dus nog goed oefenen en dan kunnen we er voor gaan.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:20

oh leuk! doe je ook nog mee met het clubkampioenschap?
moet je ff zeggen dan schrijf ik je in!
groetjes

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:37

Nimber werd eerste ondanks zijn trukjes !
(even de jury omgekocht)

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 10:51

Max schreef:
Nimber werd eerste ondanks zijn trukjes !
(even de jury omgekocht)

Wat goed! Dat had ik nog niet gehoord.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 10:54

gefeliciteerd ciska!
Erg goed dat het zo goed met dennis en jou *LOL*

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:44

Super zeg!!!
Netjes hoor van jullie!