Lowara is een stijf Tinkertje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lowara

Lowara is een stijf Tinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 23:01

Zucht, had ik vrijdag eindelijk rijles, zegt Mel (mijn teacher) dat Lo'tje achter super stijf liep, ik eraf, Mel erop..inderdaad, het zag er niet uit!
Dus helaas..ik kon niet rijden, Lowara heeft vakantie, en mijn Dressuur prestaties worden er ook niet beter op..
De enige die het vandaag goed deed, was mijn verzorg schetlander,(ik 1M78 Schet 1M16) Dus je snapt het al, ook daar kan ik niet op...
En Cezanne? mijn lieve pony? Helaas, had een lesklantje.Kan ik dan nooit paardrijden?
Nee, ik zal ermee leren leven..of...Fayette? onze Flettie??
Nope, Marlien heeft haar nog niet ingereden, no hope,no dreams..I'm doomed...

Equi therapie http://www.equivici.nl
Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M1+11,Tinker Maeve A+4

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:10

He Cynthekind,
jij ook weer hier? Verslavend he dit forum Haha!
Tja, heel siewug van Lootje maar ja dat gebeurt wel eens dat een paardje niet helemaal lekker loopt. Hopelijk is het snel weer over
Arabiertje??? Wel even eerlijk vertellen dat ze een half-arabiertje is he? Knipoog Alhoewel ze zich meer arabier voelt dan Welsh/Dartmoor of wat voor ras dan ook Isis mag zijn.
En op Flet moet je nog even wachten ja...... Lijkt me verstandig als ik er eerst voor zorg dat de belangrijkste knopjes werken Haha!
Dikke kus en tot morgen (yeah met Flet op bezoek bij Jobbel Haha!)

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+3

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:18

flettie schreef:
(yeah met Flet op bezoek bij Jobbel Haha!)

Hahah heel toevallig.. maar ik neem niet aan dat je mij bedoelt Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg
Eeke | M2 +2| eindstand
Gys | L1 + 6 | wedstrijdstop |
Trynke | M1 + 15 |
reserve voor het NK 2011 in Kootwijk! :D

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 14:23

Joooooo hier nog zoéén... al 2 weken niet gereden, uitgezonderd vorige week maandag, omdat hij getraint wordt door staleigenaresse en vanwege een open mokplek. Het is niet leuk, moet maar genoegen nemen met tutten en los in de bak. Scheve mond

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 00:33

Jobbeltje"]
[quote="flettie schreef:
(yeah met Flet op bezoek bij Jobbel Haha!)

Hahah heel toevallig.. maar ik neem niet aan dat je mij bedoelt Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
[/quote]

Haha, nee hoor, ik bedoelde mijn ex-verzorgpaard Pepper Haha! Die noem(de) ik altijd om de een of andere reden Jobbel (had iets met zijn afstamming te maken ofzo Verward).

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie