leuk aanbod gekregen!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

leuk aanbod gekregen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 18:13

ik werk sinds kort(een maandje of 2/3) op zaterdag bij Stal Burg hier in hoogeloon, vandaag vroeg de eigenaar ineens of het me leuk lijkt om daar de hele week te komen werken!
dus ik heb ja gezegd!!
werk nu nog bij de C1000 maar ja dat is niet echt wat je zegt leuk ofzo!

ben al n tijdje opzoek naar leuk werk met paarden, maar de meeste stallen hier in de buurt nemen alleen stagiares aan, of ze moeten je goed kennen dan nemen ze je ook wel aan.

en nu wordt er een stagiare verplaatst(naar hun fokstal aan de andere kant van het dorp ipv de stal met de sportpaarden, ze vind de omgang met de paarden niet echt leuk, die heeft ze op de fokstal minder, alleen wei in en later de wei weer uit, meer niet)

dus ik mag er 40 uur per week komen werken!
en ze zitten maar 200 meter van mn huis af!
maar het is er echt supergaaf&heel leerzaam!

Ik denk dat sommige van jullie Mister Blue wel kennen,die komt daar vandaan, Bert Romp heeft voor stal burg gereden
en de merrie Samantha komt er ook vandaan.

maar ben dus helemaal happy dat ik nu echt leuk werk heb gevonden!! *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:19

Mazzel...(vul zelf maar verder in Haha! )

Veel succes met je nieuwe baan.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:46

gefeliciteerd met je nieuwe baan!! wat een mzzl dat het andere meisje weg ging (snap trouwens niet waarom je stage loopt met paarden als je liever niet met ze werkt.. of doet ze geen paardenopleiding..?) nou ja, jij in ieder geval gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe baan!!!!

*\o/* *\o/*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 18:53

ze gaat niet weg, de eigenaar van Stal Burg, zag dat ik mn werk me veel plezier doe en dat meisje niet, ze vind de jonge paarden, die komen als 3 jarige terug, kennen nix, die vind ze eng, ze is wat ongeduldig enz

ze zit intern bij Burg en 'woont' in het huis bij de fokkerij samen met nog wat personeel. nu gaat ze daar overdag werken(stallen uitmesten, klusjes op het terrein enz) en hoeft alleen de (wat oudere) draagmoeders te verzorgen, dat was beter geschikt voor haar.
ze doet de opleiding paardenhouderij, dus ze kan ook op de fokkerij ipv de springstal stage lopen
ze heeft zelf aangegeven dat ze het bij hun fokkerij ook leuk vond, leuker dan bij de sportpaarden(de fokstal is ook gaaf, met embryotransplantatie enz)
dus zo is alles opgelost!!
en ben ik dus heeeeeel blij!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:00

Hee, wat leuk!!!!
hartelijke gefeliciteerd!! Ik denk dat je een droombaan van de meeste bokkers hebt gekregen
veel plezier!!
PS denk je niet dat het gaat vervelen, 40 uur per week verplicht tussen de paarden??

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:03

O cool, ja stal Burg heeft echt mooie paarden, ze waren een keer bij een kennis van hun in Oenkerk paarden aan het uitladen en wow wat een beauty's.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:49

Ah, dat is wel een buitenkans. Je kunt er nu een hoop bijleren, maar het zal wel aanpakken worden. Succes!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:18

He wat leuk renske! Veel plezier daar! Echt mazzel:P

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:27

Wat leuk...
Heel veel plezier Haha!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:47

Gaaaaf joh!!!! Hoe lang (per week) werkte je er dan nu al? Veel plezier!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:23

Klinkt idd een stuk beter dan de C1000 Haha!
Op zo´n proffesioneel bedrijf kun je erg veel leren, veel succes.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:48

Harstikke leuk, zeg! Gefeliciteerd.
Dat zal idd wel veel leuker zijn dan werken bij C1000. Heel veel plezier en succes gewenst in je nieuwe baan.
Wanneer mag je beginnen?

* To Belg, or not to Belg *

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 12:20

ga morgen al beginnen!!
echt heel gaaf! werkte er nu sinds 2 of 3 maandjes op zaterdag van 7.30-17.00 heb iedere dag 2 uur pauze, halfuur 's ochtends halfuur 's middags en een uur tussen de middag, als ik Quentin wil rijden mag ik ook iets langer pauze nemen tussen de middag!dus t is allemaal perfect geregeld!

heb ook n halfjaar op een manege gewerkt, dus ik weet dat t best zwaar is in t begin 40 uur per week op een stal werken, maar t is echt 10000x leuker dan iedere andere baan! zelfs als t buiten koud&nat is vind ik t nog niet erg!
en iedereen die er werkt ken ik al en zijn allemaal superaardig!
dus t kan niet beter!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cas10, Coalizione, journee, Mark0919, rosak, sterregoud, su72 en 40 bezoekers