Camilla ik hou van je!! :+:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Camilla ik hou van je!! :+:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 22:18

Ik moest dit gewoon even kwijt!
Ik heb zon warm gevoel als ik aan haar denk..
Ik ben zo gelukkig met haar!!!
4 jaar geleden had ik dit me nooit kunnen bedenken.. Een eigen pony!!!!
En dan nog wel zon super pony!!
Ik ben zo gelukkig met haar..
Ookal zijn de meningen verschillend over haar, maar voor mij blijft ze de allerbeste en knapste pony die er bestaad. Lovers
En ook al hebben we ontzettend vaak dipjes, gaat het rijden niet lekker..
Ik blijf gek op haar!!!! Lovers
Vandaag hebben we een buitenrit gemaakt en ze vond het zo leuk. Ze heeft dit echt gemist.. Lovers
Toen Make geboren was hebben we nog wel buitengereden maar nooit naar de bossen en nooit echt lang want dat ging niet.
Maar vandaag eindelijk wel!
Ze sprong in de lucht van vreugde. Zoveel vreugdebokjes die ze gaf!
En het was echt van vreugde, niet om mij eraf te gooien want ze vond het gewoon leuk, en ze sprong lekker in de lucht lekker gek.
Ookal vond ik het wel eventjes minder toen ze het deed.. Achteraf vind ik het wel heel leuk!!
Ze is en blijft mijn super pony!
Alweer bijna een jaar heb ik haar nu, wat gaat dat snel.. Lovers
Camil! Ik hou van je voor altijd!!!!!!!!
Afbeelding

Sorry ik moest dit echt ff kwijt!!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 22:29

Jeeeh wat gaat een jaar snel!! Lachen Echt fijn dat je zo blij met dr bent. Ik ben ook blij met mijn knollie ook al heb ik kei veel dips

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 22:44

ik vind ut in iedere geval een lieve pony , zo te zien een super combinatie! als jij zo blij bent met haar , zal dat vast wel omgedraait ook zo zijn Lachen veel geluk der nog mee he Lachen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 22:52

Heerlijk Nath dat je zo kunt genieten van je pony. Houden zo Knipoog

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 22:54

Heerlijk he Nath? Ik heb precies hetzelfde met mijn meissie... Ze doet gewoon iets met me...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:04

Ik weet wat je voelt Nathalie, heerlijk hé?
Het is zo'n groots gevoel, dat is onbeschrijflijk.
Ik heb ook veel dipjes met Pompidou, maar gister zo'n goede les gereden, dat ik helemaal ondersteboven van haar ben. Lovers
We komen er wel.
Jij ook. Lachen

Geniet maar van haar.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:12

Wat fijn dat het zo goed gaat en dat het allemaal zo goed voelt lijkt me echt heel fijn.Ik vindt je pony echt heel mooi!
groetjes!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 23:31

Ja super he! Berdientje en Anneke.. Echt heerlijk!
Ik heb zo vaak dagen dat ik denk gvd ze gaat eruit! En dat ik gewoon niet fatsoenlijk kan rijden, dat ik wel eens een traan laat omdat ik ook eens normaal wil rijden, een lekker verzameld galopje ofzo.. Maar dat zit er allemaal (nog!!!) niet in. Maar dat komt nog wel!
Ik had maandag ook les en ze liep zo super, heerlijk gevoel. De rest van de week weer minder, donderdag weer les en weer super.. Vrijdag weer super, vandaag lekkere buitenrit gemaakt weer super.. Maandag weer les en ik ehb er alweer helemaal zin in. En Camil waarschijnlijk ook Knipoog Wordt ze weer helemaal volgestopt met wortels en mueslie.
Het is nog een jonkie en daar heb ik voor gekozen dus daar horen de nodige dipjes bij, maar daar komen we met zijn tweetjes wel weer uit!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:54

Wat lief joh Lachen Echt fijn als het tussen baasje en paard klikt .... Vind het ook een super mooie foto van jullie 2. Jullie zijn een mooie combinatie en ik denk dat jullie het helemaal gaan redden ! Veel plezier met z'n tweetjes Lachen Volgens mij ga jij elke dag met plezier naar je paardje en dat heeft niet iedereen.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 09:01

Hai Nathalie!

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie twee!

Ik kende Camilla al een tijdje voordat jij haar kreeg. Ze was zo mooi, maar zo verwaarloosd en zielig! Ik haar nog staan tot aan haar knieen in de modder...

Ik ben echt blij dat ze bij jou zo goed terecht is gekomen. Want dat verdiend ze echt!