Ik ga kijken voor een Weijer en ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Ik ga kijken voor een Weijer en ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 14:58

Kom thuis met (bestelling van) een Atec.... Bloos

Haha, echt een bak. We waren dus bij Weijer geweest in Deurne, en daar stond de trailer die ik wilde hebben.
Alleen 1 probleem: De verkoper wilde niet meedenken met ons.
Wij willen onze nieuwe trailer op de zaak hebben (omschreven als gesloten aanhanger) en de oude trailer moest ingeruild worden.
Inruilen ging dus al niet, omdat de Favorite (type trailer) die ik graag wou hebben, een aanbieding was Verward . Geen inruil mogelijk, en er werd ook verder niet met ons meegedacht. Daar hoef je bij Marco dus niet mee aan te komen, da's een echte handelaar, en wil waar voor zijn geld, dus inruilen die handel. Maar nee, na een half uur nog niet en toen zijn we gegaan.

Op naar Drunen, naar Van Hooff. Daar hebben we begin dit jaar een electrische Kipper gekocht, en die meneer/eigenaar wist echt precies wie we waren en dacht supergoed mee.
De oude trailer wordt privé ingeruild (krijg er nog best veel geld voor terug), de nieuwe wordt dit jaar nog geleverd (ivm BTW terugvangen van de Belasting ) en de papieren van de trailer komen op 2003....

Verder had ik nog wat wensen :
(geen kettinkjes als sluitingen, maar rubbertjes met haakjes) en een reservewiel (natuurlijk met het van Hooff logo erop) en dat alles kon geregeld worden. De trailer krijgt ook na 5 of 6 maanden een onderhoudsbeurt.

Ook zat er nagenoeg geen levertijd op de trailer.
Nu moeten we morgenavond *maandag* met de oude trailer naar Drunen, dan wordt die even bekeken en wordt de definitieve order geplaatst.
Ik ben zo nog veel minder geld kwijt ook dan bij Weijer!!

Het is trouwens een Atec Starline, een witte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 15:35

Mooie trailer, proficiat

Wij hebben ook een Atec, en die bevalt ons super goed.
Ligt goed achter de auto.
En fijn in gebruik.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 15:53

Ik heb ook een witte starline echt ideale trailer die van mij is nu 2 jaar oud maar ben er nog net zo blij mee als in het begin