lekker lang verslag van een fuif

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

lekker lang verslag van een fuif

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 18:37

hoi
we hadden dus een fuif van 2 meisjes bij mij uit de klas want die deden dat samen (nina en renee)
het feest zelf werd bij nina gedaan Haha! en we hadden een comedie gehurd maar die hadden we niet echt gevold toen zijn we naar boven gedaan en keihard muziek aan en dat is een heel gehorig huis Tong uitsteken en daarna hadden we idils gekenen en toen zijn we naar renee gegaan en die wonen in de stad en er was een gotic avond dus de hele tijd lieper er gotics over de straat.
toen waren we bij renee inmiddels half twaalf wij opzolder de bedden klaargemaakt en toen hadden we dorst dus wij om kwart voor twaalf naar beneden gegaan en we hadden ook wel honger dus kregen we nog wat spaghettie en een stuk vlaai Vork Vork
toen waren we dus naar boven gegaan en op de plaatsen liggen en we gingen spookverhalen vertellen ..................
toen was het drie uur en we hadden net 3 zakken chips gehad en toen hadden we weer dorst en de ouders van renee die moesten om 7 uur op en we hadden heel veel lawaai gemaakt Bloos wij gedronken toen zijn we weer naar boven gegaan en gingen we verder met spookverhalen en we hadden ons voorgenomen niet tegaan slapen toen we klaarwaren met spookverhalen was het 5 uur enn dus gingen we toch maar slpaen en om 8 waren weer wakker en hadden we een mini kussengevecht toen gingen we eten en hadden we onze spullen bij mekaar gezocht en klaar gemaakt toen zijn we naar de stad gegaan waren we bij een schoenen winkel hadden we onderhand alle schoenen aan gehad en toen waren we bij de ven d en ik moest een broek hebben en dus gingen we kijken voor een leuke broek n waren we een meisje kwijt dus wij haar gebeld en vragen waar ze was was ze beneden en wij boven Lachen
toen heb ik bij de expo een cadeautje gekocht voor mijn suprise en toen
zijn we naar sunny en jive en had ik en een ander meisje een leuke broek gekocht en zijn we terug gedaan en toen hadden we een spel gedaan moest je zoveel mogelijk spekjes in je mond doen en dan een zinnetje zeggen het rocord was 20 spekken toen zijn we naar huis gegaan en heb ik dit geschreven
groetjezz

Goodbye's the saddest word I'll ever hear

Wjerdo mis je


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:44

cewl. cker heel gezellig!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _San87_, Cassia, Dark7, Elmee, KellyR, meggiemeg, Miss_Mii21, mvermeulen1, nardxash, nutmeg, Perros, shannen6, Sigge, stella92, sterregoud, SusanH en 148 bezoekers