Odin rijden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Odin rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 19:33

Ik houd jullie even op de hoogte hoe het gaat met Odin.

Het rijden gaat de laatste tijd zoo super!! Ze doet echt alles heel goed, hier en daar wat foutjes en nog wat eigenwijs, maar voorderest doet ze het heel goed!
Vandaag ging ik dus in een bak rijden, en daar reden we een ontzettende goede middendraf! Ik voelde haar helemaal zweven. Daarna moest ik een verzamelde draf doen, na die middendraf. Deed ze ook super!! Ik was weer helemaal trots.
Het wijken ging ook goed, ze heeft daar nog wel veel moeite mee maar het ging heel goed!!

Toen we thuis kwamen gingen we nog kunstjes oefenen >>> buigen onder het zadel. Deed ze ook super!!
En ze luisterd ook zo goed, als je blijf zegt (jaja net een hond ) dan blijft ze ook staan, zeg je terug, dan gaat ze terug. En als je zegt: ga je stal in, dan loopt ze haar stal in! *LOL* Super lief, ik ben echt zoo blij dat ik haar mag verzorgen!!

Ik weet het, dit bericht slaat nergens op, maar ik wou jullie ff laten weten hoe blij ik ben met haar... Lovers

Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:55

hoezo slaat die nergens op. Ik ben ook heel trots op Tasja hoor dat ze al zoveel gepresteerd heeft en ik ben ook heel trots op Nienke die nu al zoveel met haar bereikt heeft. Laat staan wat ze straks nog gaat doen als ze officieel wedstrijden met haar gaat rijden. En dan volgend jaar dan krijgt ze haar eerste veulen ik kan bijna niet wachten maar ja dat moet wel ze moet nu nog vijf maanden. Dus ik begrijp best wel hoe trots jij op Odin bent hoor ze lijken ook zoveel op elkaar qua uiterlijk het zouden wel zusjes kunnen zijn, gr. anna

Finnea

Berichten: 10074
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:38

wat leuk voor je dat het zo goed gaat! Met Nicoline gaat het nu ook wel goed. Ik heb vandaag weer ff gereden, gelukkig was ze niet zo knetter als vorige week. Ik ben nu eerst vooral bezig met stelling rijden om haar wat soepel te krijgen. Dat gaat gelukkig best wel goed! Pling Ik heb ook weer even gedraafd en toen ging ze best wel snel. (doet ze anders nooit Schijnheilig ) En toen ik ging uitstappen liep ze nog sneller dan aan het begin. En ze heeft al geen conditie... Toen ik met haar terug liep naar stal was ze al helemaal een sneltrein! Kon haar bijna niet meer bijhouden. Verward