Ik koop dus nooit meer Aigle laarzen!! grrrr...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 08:26

Laus, ikheb zet zo bekeken:
of elk jaar nieuwe rubberen; of 5 jaar met leren doen. Dat maakt qua geld niks uit. Lachen Heb dus na 6 paar rubberen ook maar voor leren gekozen.

:evaw:


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 08:35

Ik vind Aigle laarzen super zitten. Maar verder heb ik er niet veel goeds over te melden.
Ook bij mij komt de voering er al na enkele maanden dagelijks gebruik uit. Het begint met kapotte voering op de hiel, waarna het hele zootje loskomt...
Ik rijd nu met tevige schoenen en chaps.

* To Belg, or not to Belg *

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 09:47

Ik heb nog nooit aigle laarzen gehad.. alleen ongevoerde van harry's horse enzo. maar bestaa er ook aigle laarzen zonder voering?want dan heb je dat voering probleem niet Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:07

ik snap niet wat je er mee doet,volgens mij heb je gewoon pech,ik heb er ooit ook twee jaar mee gereden en ik heb ze trouwens nog steeds thuis staan en ze zien er nog steeds hartstikke goed uit en de binnenkant ook

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 01:11

Ik heb er ook altijd heel lang mee gedaan, met die dingen...
Nu heb ik duurdere leren westernrijlaarzen. Zitten beter, en sja...van de kwaliteit kan ik nog weinig zeggen. Ik heb ze nu zo'n ruim half jaar, zitten heerlijk, en zijn nog helemaal heel Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 08:44

Zo zie je dat je altijd net iets meer poen moet uitgeven, dan heb je ook wat. En uiteindelijk was je goedkoper uit geweest. Goedkoop is vaak duurkoop. En duurkoop is vaak goedkoper als goedkoop Lachen

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 08:56

Ik heb die Aigles met het leren bovenstukje en die zijn nu al wel 15 jaar oud. Ik draag ze niet al 15 jaar maar ik denk dat ik ze een jaar of 5 zeer intensief heb gedragen. Ze zien er trouwens nog piekkfijn uit.
Ik vraag me af of jouw laarzen niet te krap zijn aan de schacht waardoor je ze moeilijk uit doet en de voering kapot scheurt.

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:17

ik heb die van mij al Jaaaaaaaaren, en der is nog niks aan stuk! Je ziet het bijna niet dat ik ze al twee jaat heb,... misschien heb ik gewoon geluk? Lachen

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:54

Ik heb ze ook altijd zo kappot gehad. En toen was ik het zat, en heb leren gekocht ! maar het zijn echte klommelen
vind ik

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:34

ik heb ook aigle rijlaarzen
stukje uit divoza:
aigle professional: franze rijlaars
totaal nieuw model
zachte en fijne voering.

vind het wel een mooie laars maar de aigle ecuyer extra hoog vind ik ook mooi! (heb alleen niet lange benen)
ik heb dus de professional. vind ze wel goed, heb ze al lage tijd en de voering is nu ook bij mij kapot gegaan!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:37

ik trek ze ook uit met de laarzenknecht en ook wel gewoon bij de hak vastpakken en dan uittrekken en laat ze altijd drogen bij de verwarming want mijn sokken zijn altijd nat...beter dan te koud!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:15

Ik heb ook rijlaarzen van Aigle maar die vorige 2 paar ging op den duur idd de voering van kapot maar deze gana alweer een tijdje mee

Finesse

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 08:49

Raar dat ze zo snel kapot gaan Frusty

Ik heb van die Aigle Dressage met hoge kuitmaat. Ik ben nu aan mijn 2e paar bezig, en heb met de vorige iets langer dan een jaar gedaan todat de voering eruit ging. Nu heb ik weer dezelfde en bewaar ze altijd onder de kachel zodat de voering kan drogen. Hoe bewaar je ze dan?

Groetjes Jitske

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 09:04

finesse noem jij een jaar lang? ik niet. Dat vind ik nog te duur, 160 gulden voor 1 jaar? dan beter 400 gulden voor 5 jaar leren.

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 12:12

Ik heb Aigle rijlaarzen en leren Petries (die ben ik nog aan het inrijden) Die Aigle's heb ik al bijna 10 jaar en ze zijn nog goed. Inmiddels is wel het zooltje wat in de laars zit kapot. Die heb ik eruit geknipt en zelf nieuwe zooltjes ingelegd. Bovenaan de schacht heb ik een extra randje bij de schoenmaker laten zetten want daar ging inderdaad de voering los. Nu zijn ze perfect. Ik heb ze 's winters altijd aan als er overal blubber ligt. Toch zonde om dat met leren laarzen te doen.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Finesse

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:38

germie schreef:
finesse noem jij een jaar lang? ik niet. Dat vind ik nog te duur, 160 gulden voor 1 jaar? dan beter 400 gulden voor 5 jaar leren.


Vergeleken met andere gevoerde rijlaarzen wel (die begaven het al veel sneller). Maar het was wel langer dan een jaar hoor, ik weet alleen niet meer precies hoe lang. Ik gebruik ze wel bijna elke dag intensief he Knipoog Maar leren zijn natuurlijk het allerbeste, dat ben ik met jullie eens. Ik ben hard aan het sparen, alleen leren zijn denk ik niet ideaal voor een natte bak...

Groetjes Jitske

Valentino
Berichten: 82
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 16:03

Hoi.
Ik heb ook Aigle rijlaarzen, extra hoge met een leren bovenkant, en ik ben er alleen maar blij mee, wat bedoelen jullie met de voering? Gewoon de binnenkant? Dat is bij mij van een soort leer ofzo en is minder snel scheurbaar...
Ik heb liever dit dan leren laarzen...

Nathalie

~Valentino is mijn super toppertje~

Finesse

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:29

Hoe bedoel je dan? Zit er dan helemaal een lederen voering in ofzo? In mijn laarzen is alleen dat stukje verhoging (ong 15 cm) van leder aan de binnenkant, de rest is gevoerd met een soort stof wat zweet zou moeten opnemen, volgens de beschrijvingen van de laars.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, sterregoud, Vlindy en 38 bezoekers