Sinds lange tijd weer gereden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Sinds lange tijd weer gereden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 20:45

Eerst ff een klein verhaaltje over de geschiedenis Haha!

Ik heb een hele tijd een verzorgpony gehad die ik de laatste paar maanden tot en met de zomervakantie als een eigen pony mocht beschouwen. Zie ook deze topics:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=66720&highlight=avanti
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=56726&highlight=avanti
Op een gegeven moment wouden de ouders van ded eigenaresse niet meer betalen voor die pony en hebben ze m (tijdelijk) geruild met een manegepony voor hun dochter. Hier was ik echt boos en super verdrietig over dus was ik gestopt met rijden.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nu dacht ik dus vanmiddag, hele tijd op bokt rondhangen is doelloos, ik wil graag zeluf paardrijden! Dus ik denk nouja ik ga naar de manege ener was nog een plekkie in de les en toevallig ook nog op Avanti!

Ik was dus echt helemaal blij enzo en ik ging dus rijden. Nou je wil niet weten wat die manegelessen met m hebben gedaan, hij was zoooo vervelend geworden en absoluut niet te rijden. Rende keihard onder je uit, nul komma niks nagevelijk en maar dat hoofd in de lucht gooien. Gelukkig bedacht ie na een kwartiertje dat IK nu op zijn rug zat en niet een klein beginnertje. Op een gegeven moment ging hij lekker ontspannen lopen en die instructrice stond echt met open mond te kijken. Toch wel fijn dat hij me niet vergeten is Haha! Uiteindelijk heel lekker gereden maar niet echt voor herhaling vatbaar in die volle manegeles met een instructrice die geen woord tegen me zegt, ik ga misschien proberen of ik m voor een paar dagen in de week kan gaan huren ofzo.

Groetjes Corine


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:57

leuk dat het toch wel goed ging op het laatst! maar jammer dat hij zo vervelend is geworden en zo rent Huilen
en ik hoop voor je dat je hem misschien een paar dagen kunt huren Party!!
succes er mee!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 21:42

HEJ cewl jonge
dat je weer eens heb gereden.
echt leuk ik hoop voor je dat kje hem ee paard dagen per week mag huren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers