ik mis der

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
horse4ever

Berichten: 36
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: Schiedam

ik mis der

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 22:22

Het is nu een paar weken geleden dat ik werd gebeld: Brenda is dood zei en vriendin van me. Het leek alsof er een bom op me werd gegooid, ik wist wel dat het slecht met der ging ze liep niet goed en ze miste een botje bij der kogel kwamen ze na 16jaar(!) achter maar ik kreeg nooit goed te horen wat ze nou had. Brenda was een manegepony het was echt een schatje, lief voor beginners, gek op aandacht maar nu was ze der in 1x niet meer. Ik en nog 2meiden zorgden de laatste tijd voor haar die x dat ik in de herfstvakantie een vriendin der voor lied zorgen omdat de andere 2op ponykamp waren en ik die dag ziek was heb ik spijt van, ik had toch een dag meer met der kunnen doen, 1dag meer met der kunnen kroelen en stappen....Maarja ik was weer eens een dagje niet lekker Frusty ik weet dat sommige dit overdreven kunnen vinden omdat het "maar" een manegepony was maar toch mis ik haar en ik prop het allemaal op en wou het nu gewoon kwijt... Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren!


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:26

Je moet jezelf geen schuld gevoel aan praten. Jij kon ook niet weten dat je haar nooit meer zou kunnen zien na die dag dat jij niet lekker was...

sterkte

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:08

Wat vreselijk jammer dat ze er niet meer is maar was is nou een dagje op al die weken dat je wel naar haar toegiing? Neem jezelf dat ene dagje verzuim niet kwalijk en denk aan alle leuke momenten die je met haar had! enne sterkte!
Mijn lievelings manegepaardje was (toen ik 14 was) naar de slager gebracht. Men dat vond ik echt erg! Maar heus je komt er over heen en waarschijnlijk kan een ander leuk (manege) paardje je daar goed bij helpen!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:56

Jeetje ik vindt het echt erg voor je,en ik begrijp dat je d'r ontzettend mist.En jammer dat je net op die ene dag ziek was.Mijn vorige paard moest weg van m'n vader en daar ben ik ook nog heel lang verdrietig om geweest,huil lekker uit,dat helpt meestal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, Astrid_Brann, chocky84, ComscoreBot, DearDarling, Eve_16, Furst, jazzejam, MariekeR, maxi90, Ninaka, Noesie, Pallatin, Pierus, Renkle en 143 bezoekers