Nou ik ben weer thuis, het was me een dagje wel zeker eentje om nooit te vergeten.
Het was echt f*cking koud maar dat mocht de pret niet drukken. Ginger was helemaal drijfnat van he zweet het arme meisje had zoveel stres gehad onderweg. We hebben haar gelijk lekker in de bak laten rollen en lopen daarna kennis laten maken met r nieuwe plaatsje... Toen Stephanie afscheid van haar genomen had en ik ook bekomen was van nogal wat emotionele gevoelens (omdat ik Stephanie voelde, misschien heel raar) is ze gegaan. Ze hield zich heel goed, Stephanie dan, maar ik denk dat dat ook komt omdat ze nu ook gezien heeft dat Ginger een heel goed nieuw thuis krijgt
We zijn daarna rustig naar de buitenbak gelopen om haar daar ook kennis te laten maken.
Daarna hebben we haar op stal gezet met een zweetdeken want mevrouw was nog steeds niet droog en hebben haar lekker verwend en geknuffeld daarna hebben we haar met rust gelaten in de stal. Zelf even gauw naar huis gegaan om wat te eten en toen weer terug hopende dat de binnenbak vrij zou zijn en ja het was vrij. We hebben Ginger lekker los laten lopen om alles te snuffelen en te verkennen lekker laten rennen bokken en hinneken. Daarna heb ik samen met haar de bak verkend van spiegel tot balk tot tuinslang en boxen die er hangen waar ook muziek uit komt. We hebben lekker samen gerend zonder halster gewoon ze rende heel beheerst achter me aan. Mijn vriend heeft daarna nog lekker met haar gedraafd en los gegallopeerd gewoon achter hem aan het was echt geweldig om te zien en mee te mogen maken wat een verschil met mijn vorige.
Daarna wilde er nog iemand haar paard losgooien in de bak en zij die kunnen wel samen hoor deze is heel realxed en die van jullie ook zei ze dat heb ik al gezien. Toch met enigszins zweet in mijn handjes laten gaan en het ging echt heel leuk. Ginger is soms wel een dramaqueen en maakt leuke geluidjes en stampt dan met haar voorbenen absoluut niet gemeen maar gewoon van hm niet te dicht bij
De kids hebben ook even kennis gemaakt met haar maar niet te lang het was een lange dag voor ons maar zeker voor haar het was genoeg ze was moe.... voldaan hebben wij haar op stal gezet met een paar lieve woordjes knuffels en een wortel namen wij afscheid van ons wonder echt... zit hier echt met een brok in mijn keel wij hebben een lot uit de lotterij waarvan er niet veel van zijn....
Hierbij wil ik stephanie bedanken voor haar perfecte opvoeding en liefde die zij aan Ginger gegeven heeft. Ginger is een absoluut one of a kind schatje... want opvoeding, aandacht en liefde is de basis van alles!!
Wij zullen deze l;iefde, aandacht en opvoeding voortzetten zoals Stephanie dat ook zou doen want deze wijze werkt het beste voor Ginger en dat is wat wij allen willen het beste voor Ginger...
Steph lieverd bedankt voor alles!! je inzet, liefde en warmte....je bent echt een kanjer!!
Dit wilde ik graag met jullie delen...
kussss Chrissss