Ik ben zooooooo zenuwachtig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chrisssss

Ik ben zooooooo zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 11:16

Hi allemaal,

Vandaag over ruim een uur komt mijn nieuwe paardje Ginger bij mij. Ze zijn nu onderweg en ik ben zo zenuwachtig Haha! Bloos

Ik heb gehoord dat Ginger ook erg gespannen is veel hinneken en trillen, ze voelt natuurlijk ook dat er iets aan de hand is. Haar huidige eigenaresse is natuurlijk ook gespannen en dat voelt ze haarfijn aan...

Echt het is echt lang geleden dat ik zo zenuwachtig ben geweest, kan wel janken (wel op een positieve manier natuurlijk) het slaat helemaal nergens op dat weet ik maar toch.

Ik hoop dat ze snel over gaan voordat Ginger uit de trailer stapt..... iemand tips???? voor ontspanning ????

Gr. Chrisssss

Fortuna22

Re: Ik ben zooooooo zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:18

Relax en geniet er van!!
Spanning wegstoppen heeft toch geen zin,paard is niet dom...

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:20

Ooeeh.. ik zou ook zeker heel zenuachtig zijn..
Ik zou zeggen wat afleiding zoeken, maar of je dat op dit moment gaat lukken vraag ik me af Tong uitsteken.
Ik wens je iniedergeval héél veel succes en plezier met je nieuwe paardje!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:24

Zolang jij ontspannen bent, wordt zij het ook!
Maar leuk dat je nieuwe paardje komt! Wil wel zsm foto's hea! Knipoog

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:26

oeee gewoon over je heen laten komen. toen ik mijn jaaring(hij is nu 4) ging ophalen heb ik de complete week lopen stuiteren. maar die week ben ik ook naar hem toegeweest dus hij begon het al nomaal te vinden volgens mij

Chrisssss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 11:26

foto's staan in mijn profiel... Haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:29

wat een graooig haf! Beetje dik naar mijn iedee. maar dat maakt niet uit. Zit echt een super hoofd op Knipoog hoe oud is ze?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:29

Ik heb even in je profiel gespiekt. Leuk paard hoor kan mij wel voorstellen dat je zenuwachtig bent. Is ook niet niks hoor je 1e echte eigen paard!
Veel plezier.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:30

Gewoon er lekker van genieten joh!!!
Komt best goed. Houd er rekening mee dat sommige paarden even nodig hebben om te wennen aan een nieuwe stal, dus kijk rustig hoe ze reageerd voordat je er enthousiast te veel mee gaat doen.
Zorg voor een lekkere pluk hooi en ga haar eens lekker borstelen ofzo.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:48

Wat spannend en wat leuk voor je, laat de pony lekker rustig wennen aan zijn nieuwe plekje.
Loop een beetje met hem aan de hand als hij de trailer uitkomt en laat hem rustig kijken.
Zou niet te veel doen direct.
Heel veel plezier met hem, maar dat gaat vast lukken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:23

is ie er al??

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:48

Altijd spannend een nieuw paardje. Ik zou zeggen veel plezier ermee, het komt allemaal wel goed hoor! Laat hem of haar een tijdje wennen! Succes Haha!

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:53

Wat spannend! Haha! Heb even in je profiel gekeken, leuk paardje zeg! Lachen Denk dat ze er inmiddels al wel is? Lachen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 15:48

Wat een schatje is het!
Heeeel veel plezier ermee, het is echt een machtig gevoel als je je kersverse paardje van de trailer af ziet komen. Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:31

En hoe gaat het nu? Knipoog Leuke pony inderdaad!

Chrisssss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 21:19

Nou ik ben weer thuis, het was me een dagje wel zeker eentje om nooit te vergeten. Tong uitsteken

Het was echt f*cking koud maar dat mocht de pret niet drukken. Ginger was helemaal drijfnat van he zweet het arme meisje had zoveel stres gehad onderweg. We hebben haar gelijk lekker in de bak laten rollen en lopen daarna kennis laten maken met r nieuwe plaatsje... Toen Stephanie afscheid van haar genomen had en ik ook bekomen was van nogal wat emotionele gevoelens (omdat ik Stephanie voelde, misschien heel raar) is ze gegaan. Ze hield zich heel goed, Stephanie dan, maar ik denk dat dat ook komt omdat ze nu ook gezien heeft dat Ginger een heel goed nieuw thuis krijgt Haha!
We zijn daarna rustig naar de buitenbak gelopen om haar daar ook kennis te laten maken.

Daarna hebben we haar op stal gezet met een zweetdeken want mevrouw was nog steeds niet droog en hebben haar lekker verwend en geknuffeld daarna hebben we haar met rust gelaten in de stal. Zelf even gauw naar huis gegaan om wat te eten en toen weer terug hopende dat de binnenbak vrij zou zijn en ja het was vrij. We hebben Ginger lekker los laten lopen om alles te snuffelen en te verkennen lekker laten rennen bokken en hinneken. Daarna heb ik samen met haar de bak verkend van spiegel tot balk tot tuinslang en boxen die er hangen waar ook muziek uit komt. We hebben lekker samen gerend zonder halster gewoon ze rende heel beheerst achter me aan. Mijn vriend heeft daarna nog lekker met haar gedraafd en los gegallopeerd gewoon achter hem aan het was echt geweldig om te zien en mee te mogen maken wat een verschil met mijn vorige.

Daarna wilde er nog iemand haar paard losgooien in de bak en zij die kunnen wel samen hoor deze is heel realxed en die van jullie ook zei ze dat heb ik al gezien. Toch met enigszins zweet in mijn handjes laten gaan en het ging echt heel leuk. Ginger is soms wel een dramaqueen en maakt leuke geluidjes en stampt dan met haar voorbenen absoluut niet gemeen maar gewoon van hm niet te dicht bij Haha!

De kids hebben ook even kennis gemaakt met haar maar niet te lang het was een lange dag voor ons maar zeker voor haar het was genoeg ze was moe.... voldaan hebben wij haar op stal gezet met een paar lieve woordjes knuffels en een wortel namen wij afscheid van ons wonder echt... zit hier echt met een brok in mijn keel wij hebben een lot uit de lotterij waarvan er niet veel van zijn....

Hierbij wil ik stephanie bedanken voor haar perfecte opvoeding en liefde die zij aan Ginger gegeven heeft. Ginger is een absoluut one of a kind schatje... want opvoeding, aandacht en liefde is de basis van alles!! Haha!

Wij zullen deze l;iefde, aandacht en opvoeding voortzetten zoals Stephanie dat ook zou doen want deze wijze werkt het beste voor Ginger en dat is wat wij allen willen het beste voor Ginger...

Steph lieverd bedankt voor alles!! je inzet, liefde en warmte....je bent echt een kanjer!! Ach gut Dit wilde ik graag met jullie delen...

kussss Chrissss

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:22

Leuk joh! Fijn dat het allemaal toch voorspoedig voorlopen is en je zo voldaan bent! Veel plezier met haar!!

GingerMorgan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:38

Lovers wat een lief berichtje over mij Lovers
Ik ben ook echt superblij dat Ginger bij jullie is en hoe jullie met haar omgaan!
Het was een moelijke keuze om Ginger weg te doen maar zo voelt het goed!
Jullie zijn precies de mensen die ik zocht voor haar en ik weet zeker dat jullie heel gelukkig met elkaar gaan worden en dat Ginger het super naar haar zin krijgt.

Jaa het arme schaapje was helemaal van slag Ach gut
Maar jullie helpen haar er vast helemaal bovenop Haha!

Bedankt voor je mooie berichtje OK dan!

Chrisssss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 21:40

Steph, het berichtje komt recht uit mijn hart en er is geen woord gelogen...

Je bent voor ons een toppertje Haha!

Dikke kusssss van mij, Frank en Ginger

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:45

Mooi berichtje Pling
wat fijn dat ze zo'n goed tehuis heeft gekregen!
dit is een hele opluchting voor de vorige eigenaar zie ik! Knipoog
ik hoop dat we ginger nog vaak voorbij zien komen op bokt
xx

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:24

Wat fijn dat het zo goed verlopen is!
Je kunt merken dat Ginger een goed nieuw tehuis gevonden heeft, en natuurlijk ook fijn dat de vorige eigenaresse er vrede mee heeft!
Heel veel plezier met haar en hopelijk gaan we nog iets van je horen!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:46

fijn dat het zo goed is gegaan chris, ze klinkt helemaal super, lief met jullie, lief met het andere paard, fijn hoor!
lekker elkaar beter leren kennen en ik wens jullie alle geluk en plezier van de wereld..

@gingermorgan, Ach gut voor jou want het is toch allemaal niet niks ondanks dat ze fijn terecht komt..