Super Dennis crost door het bos

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Super Dennis crost door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 11:50

Gister weer eens heerlijk naar het bos geweest. Den was zo braaf.
Alles keuring op mijn teken pas doen, helemaal geen gekkigheid. Ik had m'n armen en benen wel thuis kunnen laten, hij deed alles op m'n stem. Netjes een paar sprongetjes gemaakt.
Zelfs van een hele knappe tuiger raakte hij niet uit z'n doen. Maar die moest natuurlijk wel ff begroet worden met een hele lieve hinnek.
Toen we weer op de parkeerplaats waren liep hij zo de trailer in. Met mij d'r nog op *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* . Hij had z'n best weer gedaan en ging naar huis. Dat was gewoon zijn duidelijke boodschap.
Dennis en ik hebben dus weer geweldig genoten. Hij heeft nog nooit zo geweldig met z'n oortjes zo strak voor uit gelopen.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:29

wat is het toch fijn als je tenminste 1 x in het jaar een fijne RUSTIGE rit ZONDER al teveel gedoe kunt maken Haha! Haha! Haha!

*\o/* *\o/*

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:33

wat leuk zeg!
ik zou dat ook nog eens wille met babs.

Brabantse Fries ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie