Vorderingen Lady

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Vorderingen Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 18:43

Dinsdag ben ik voor het eerst met Lady bezig geweest. Met een steek op haar neus (het halstertouw een keer over de neus slaan dus) voor de zekerheid zette ik haar in de buitenbak. Ze was braaf, maar erg sterk, en erg groot Haha! Soms was ik wel blij dat ik de steek erop had, anders waren we denk ik niet in de bak gekomen Haha!
Zaterdag heeft ze zo ongeveer heel de middag in de bak gelopen. Wederom met steek op de neus, dit keer niet zozeer voor mij zelf, maar omdat er nogal wat drukke kids rond liepen en ik niet wist hoe ze daar op zou reageren.
Ik nam haar echter zonder steek weer mee naar stal!
Vandaag was het heerlijk rustig op stal, ik was in mijn uppie! Zelfs de stalhouder was er niet!.
Lady merkte ook dat het rustig was, en aan een los halstertouwtje sjokte ze achter me aan naar de bak. Daar losgelaten en lekker haar gang laten gaan. Ondertussen jamaica gedaan. Toen ik klaar was met jamaica 1.5 uur ofzo) zou ik haar er weer uit halen. Ze stond al op me te wachten Haha! (hmmz, ze stond zo ongeveer continu bij het hek, maar vooruit.
Weer sjokte ze aan een los touwtje achter me aan, zo braaf! Even een paar happen gras laten eten (Lady: Euhm, ik zit nog vast hoor, dat gaat zo niet, hey verrek! Dat gaat wel!! Mjummie! Haha!) Toen we de stalgang kwamen schrok de pony in de eerste box zich helemaal lam (die had ons kennelijk niet aan horen komen. Gevolg: Lady schrikt zich lam, en de pony's in box 2 en 3 schrikken zich weer lam van lady Haha! Maar behalve zenuwachtig drentelen deed ze eigenlijk niks. Lady gekalmeerd, en het zand van haar afgeborsteld (1 kant was nu zwart ipv bont...) De 2e keer in haar leven dat ze een borstel zag, en ze vond het allemaal best. Alleen het vastzetten durf ik zelf nog niet zo goed aan, dus ik blijf haar onderwijl gewoon vasthouden.
Tja, daar stond ze dan, een beetje de gang in te kijken. Ik keek eens naar haar hoeven.... Zou ik??? Nee, straks draaide ze door. Ik keek eens naar haar koppie, en ze keek me echt zo aan van, ik weet niet wat je van plan bent, maar het zal wel Haha!
Dus voorzichtig liet ik mijn hand een paar keer van haar schouder naar haar kogel glijden. Dit vond ze prima. Mijn hand om haar kogel, Lady, Voetje! En ze tilde hem gewoon op!!! Toen het been eenmaal van de grond was stond ze wel te jengelen, maar dat ze hem op tilde was al heel wat!
Heb beide voorbeentjes opgetild, achterbenen komen wel een keer.
het nadeel is dat het hier niet echt goed gaat nu Haha! Ik weet dat ze weg gaat, en oliebol wat ben ik gek op dat beest! Lovers
Hon en jamey vergeet ik niet hoor Haha! Hon heeft lekker buiten gespeeld, en jamey heeft lekker gesprongen