The sun is shining
I feel good
And no-one`s gonna stop me now
Oh yeah
It`s a beautiful day
I feel good, I feel right
And no-one`s, no-one`s gonna stop me now
(queen)
o mensen wat was t een heerlijke dag vandaag! kzat zowaar dit liedje te fluiten. ik heb echt een superk*tweek achter de rug, maar vandaag was heerlijk! lekker naar indiana geweest. uit de wei gehaald (helemaal zelf zonder hulp). ze liep superbraaf mee(zoals altijd). lekker getroeteld. alle modder weggepoetst (en dat was nogal een boel), daarna even gejojood (parelli). ging super goed. ik wilde nog even met haar wandelen buiten, dus ik longeerlijn er aan vast en naar buiten. ik buiten op de weg... staat ze op de lijn (ja ik weet t, daar moet ik op letten, maar is moeilijk met 1 hand om dat soms optijd strak te hebben) knapt zo de karbijnhaak, of hoe noem je zo`n ding. mijn lieve schat dacht: he, ik krijg geen aanwijzingen meer, dan mag ik eten, dus die ging gaan grazen in de berm. ik naar haar toe gereden, lief tegen haar gepraat dat ze zo lief was. lekker geaaid, toen haar halster vastgepakt, longeerlijn er aan vast geknoopt, en maar weer terug gegaan. helaas jojoën etc. op een rare plek zat er niet in vandaag. dus ik weer op het erf. zelfs los deed ze t super! o ik was echt trots. dus ik ook de circling game (ook parelli). eerst wilde het niet. ik zag duidelijk dat indi geen idee had wat ik van haar verwachtte. hmz, dan moet je gaan verzinnen hoe je duidelijker kunt zijn... ik een stok als verlenging van mijn rechterarm(kan ik niet gebruiken, is gebogen en in een spalk) gemaakt... en toen ging alles helemaal vanzelf! o wat was ik superblij! ik heb echt genoten! daarna nog lkkr laten grazen aan de hand, net kerstboom opgetuigd, zo eten koken, en dan ist weekend weer voorbij en moet ik terug naar t revalidatiecentrum...
mijn dag kan niet meer stuk