Zo.. Dank je wel voor het aanklikken van mijn Topic..
Ik ben Cheyenne en ben 18 jaar.. Ik zal het even kort houden ik ben 2 keer geopereerd aan mijn heiligbeen want er zat namelijk een goedaardige tumor, deze kwam na 4 maanden terug en was zo groot als een vrouwenvuist.. het is de moeilijste operatie van heel het menselijk lichaam en de zogehete ''reuscaltumor'' kan met 3 % terugkomen, bij mij is hij dus voor een 2e keer teruggekomen en ben daarvoor 4 juni voor het laatst geopereerd. Ik ben nu al langer dan een jaar bezig, en de hersteltijd is 1,5 jaar. Wat ik nu allemaal niet kan of beter gezegt de ene dag wel en dan weer niet.. -zitten op een slechte dag 1 minuut,
- lopen op een slechte dag 5 min en staan ook 5 min. Het een goede dag kan ik 5 minuten zitten (op het paard iets anders ongeveer een half uur, door de afleiding, doordat het mijn passie is, en door de beweging en andere houding) Lopen 15 minuten, staan idem. Het is dus een heel lang verhaal... (mocht je het intressant vinden kun je bij mijn andere topic's kijken) Maar wat ik wou vertellen is dat ik via mij stiefvader, die werkt bij expert, mensen heb ontmoet die paarden hebben, en super tof zijn! Ik rijd dus sinds 2/3 maanden op Toetje, ze heeft hem speciaal voor mij naar huis gehaald, en het rijden gaat best goed! Ik kan al een paar rondjes draven! het is gewoon een poepie! Net wat ik zocht! Nu ik die mensen steeds beter en beter heb leren kennen, hebben ze me een heeeel groot cadeau gedaan, tja cadeau kan ik het eigelijk niet eens meer noemen want het is zo mooi, onwerkelijk, raar, super en te gek.. alles gewoon.. Ik sprak het vrouwtje wat van Toetje is, en ze zei ''We gaan een strik om toetje doen, en je krijgt hem cadeau voor kerst van ons!'' Wowwww... Ik stond helemaal perplex! en nu na 2 dagen, besef ik het nog steeds niet! Poeh! Nu ik het opschrijf besef ik het nog niet.. 1 jaar ellende heeft veel met me gedaan zie ik haha.. Nou, ik wou het even kwijt aan paardenmensen! Groetjes Cheyenne