aaargh leeftijd omlaag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:06

Bij ons loopt er van alles rond. Zelfs kindjes van 5 ofzo.
Geen last van hoor. Ze voeren ook niet alle paarden, aaien niet ieder paard dat ze tegenkomen enzo. In de bak staan ze ook netjes naast de kant.
Ik heb er geen last van vind het soms wel leuk van die kleintjes.
De jongste die echt bij ons op stal staat is 10 geloof ik of net 11. Soms erger ik me wel eens aan dingetjes maar dat ligt niet aan zijn leeftijd.
Ik vind t juist gezellig. Lachen

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:32

Zou jij het fijn vinden als jij in de plaats van dat meisje was??
Ikzelf ben bijna 16 en ik heb een vriendin van 11 en van 23 ... Mij maakt dat niets uit!!!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 23:26

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Dank jullie wel dat jullie allemaal zo geweldig reageren !
Kunnen jullie dan ook even reageren op mijn andere topics over mijn problemen met Pablo ?????? Daar werd lang niet zo op gereageerd!!

Het is gewoon de sfeer die nu op stal hangt en die ik ook wil houden en vooral tegen de pony heb ik helemaal niets!! (Pablo zijn landmaatje gaat weg en dan heeft hij een nieuwe)))

Verder heb ik geen commentaar jullie hebben groot gelijk!!!!!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:13

Waarom zou de sfeer veranderen als er een jong meisje bijkomt Verward Ik zou me er niet zo druk over maken. Je kan beter een wijs jong meisje hebben dan een irritante volwassene.
Op de een of andere manier is er altijd wel een irritante volwassene. Op elke stal en op elk kantoor, ja zelfs tijdens elke vakantie. En als die irritante volwassene eindelijk vertrekt tot grote opluchting van iedereen komt er een andere irritante volwassene voor in de plaats Scheve mond

Perfect is het nergens en wordt het nooit, zou ook maar saai worden denk ik.

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:22

Jamy schreef:
zo ga je ff uit je dak sweetyponies Verward


hahaha dat dacht ik dus ook al Tong uitsteken
en sweetiepony's je hoeft geen hoofdletters te gebruiken, dat kan wel erg aanvallend overkomen

maar ontopic: Ik kan je best begrijpen dat dit het 1e is wat jij zou denken als er zo'n meisje op stal komt, bij ons op de zaterdag zijn er veel kinderlessen en krioelen er 100 pennymeisjes rond die id soms wel es problemen leveren jah.
Maar je hebt kinderen van 12 en kinderen van 12, dus ik zou gewoon eens afwachten. De meeste meisjes van 12 met een eigen pony zijn heel 'zelfstandig' en weten precies waar ze mee bezig zijn.
Zoniet ? dan kunnen jij en de anderen haar dat rustig uitleggen, jullie zijn allemaal ouder dan haar en dat respecteert ze vast. ( zoniet dan maken jullie haar dat even duidelijk Tong uitsteken Knipoog )

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 16:51

haha, ik weet wel iemand bij ons op stal die ik zo zou willen inruilen voor een meisje van 11 met een shet!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 10:57

He Marit, wil je me weghebben?? SNIK Huil.DAt valt me nou weer tegen van je!! Nee grapje ik weet wie je bedoelt!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 15:17

Ik vind dit niet echt eerlij kwat je nu doet
dat meisje kan ook heel aardig zijn hoor
je kunt er later pas over oordelen als je haar kent
als ze je paard een keertje een suikerklntje geeft terwijl je dat niet wilt zeg je gewoon of ze dat niet meer wil doen
Niet zo moeilijk toch
Ik zou eerst afwachten
En jij bent toch ook jong geweest ????

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:49

Bij ons op stal zijn ook mensen van allerlei leeftijden, nou sorry hoor maar geef mij maar zon "Pennymeisje" ipv een volwassene die denkt dat de hele stal van haar is!