Levi als handpaard

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ineke2

Levi als handpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 19:43

Levi ging vandaag mee als handpaard. Een vriendin en ik hadden al een paar keer een beetje geoefend in de bak en daar ging het best goed dus vandaag dan maar mee naar buiten

Mijn vriendin ging op haar pony en nam Levi als handpaard mee, terwijl ik er naast bleef lopen, mocht er iets fout gaan kon ik hem snel pakken Knipoog

Het ging hardstikke goed, alleen op de terugweg vond hij een keer dat hij wel een beetje gras mee kon pakken Schijnheilig

Als ik aan de andere kant ging lopen en Levi mij dus niet zag, zei mijn vriendin wel dat hij mij helemaal liep te zoeken haha. Voorlopig ga ik dus nog maar een paar keer lopend mee, totdat we (bijna) zeker weten dat het goed gaat. Helemaal zeker weten doe je het natuurlijk nooit ook niet als je geen handpaard bij je hebt.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Banjer
BNB Redactielid, Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:00

Joh... wat ongelofelijk gaaaaaaaaaaffffffffff!!!!!!!!!

We hebben 1x geprobeerd om Banjer mee te nemen als handpaard (toen had ik haar pas 2 maanden ofzo).... ze heeft dus finaal een bit in 2-en getrokken....

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zumba instructor :D
Als er in de hemel geen chocolade is, ga ik er niet naar toe!

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:03

SUPER LEVI Tong uitsteken !!!!!!!!!!! haha jeetje wat een leuke pony heb jij.....*jaloers *LOL* *
Je kan er ook alles mee doen....Echt leuk Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie