Ben prins kwijt als bijrijdpaardje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Ben prins kwijt als bijrijdpaardje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 19:03

En ook op zo'n rotmanier dat ik het echt even kwijt moet!!

Bij prins hebben ze een aantal pony's en het was de bedoeling dat er een van weg moest, dat was of prins of cantor.
Nou was er vorige week iemand wezen kijken voor cantor, maar dat werd niks, nu bleken die mensen cantor toch te willen kopen, en is cantor gisteren naar zeeland verhuist (ook naar zijn oude maatje). Werdt ik gisteren gebeld (was onder weg naar de Ahoy, naar Night of the Proms) en dat was dat meisje, om te zeggen dat cantor was verkocht en dat het de bedoeling was dat zij op Prins ging rijden.. Verward , nou ik had echt zo iets van , waar kom je nou mee.. ik vond het zo vreselijk banketstaaf van haar!!
Ik heb die pony verdorie opgevoed en ingereden, en dan krijg je zoiets.. Boos! Heel fijn dus... ze zij wel dat ik er ook wel op mocht blijven rijden, maar dat doe ik niet, daar heb ik gewoon geen zin in, eerst dit, en dan nog gaan slijmen ook.. Misselijk
Ook had ik het telefoonnummer van die mensen al doorgegeven aan Heike, want prins zou een superpony (welshcob) voor haar zijn geweest.
DUS HEIKE HET SPIJT ME VERSCHRIKKELIJK!! Verdrietig, ik zoek gewoon met je door hoor!!
Nu heb ik gelukkig een schat van een vriendin, die een paardje heeft waar ze niet zoveel tijd meer voor heeft, en ik ben nu gebombadeerd tot nieuwe bijrijdster!! Ik ga binnenkort natuurlijk foto's plaatsen van dit paardje.. Knipoog . Kan wel vast wat vertellen.
Het is een merrie van bijna 7 jaar oud, en is ongeveer 1,65 en voskleurig met witte voetjes en een bles!! Het mooiste is dat ie samen met mijn eigen pony'tje op stal staat!! tegen over mijn huis!!
Nou binnenkort meer info..maar dit wou ik even kwijt, want ik vond het echt zo'n rotstreek..

Groetjes marielle

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:38

Wat vervelend zeg voor je!! Sterkte hoor!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:03

sjeetje wat een naaistreek zeg
ik zou dan echt boos worden
maar heel veel plezier met je nieuwe bijrijpaardje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:32

Jij kon er ook niets aan doen hoor. Ik neem je echt niets kwalijk. Gewoon een samenloop van omstandigheden. Jammer dat ik prins niet heb kunnen kopen. Hij klonk zo goed.

Ook balen voor jou. Ik kan begrijpen dat je enorm teleurgesteld bent. Sterkte hoor

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:48

Heeft dat meisje dat besloten of de eigenaren van die pony. Als alleen dat meisje dat heeft besloten dan zou ik de eigenaren even bellen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 11:05

Ik denk dat haar ouders dat ook hebben besloten..samen met haar!! Helaas, ik ga binnenkort mijn spullen die er nog liggen halen, en nog wat foto's maken van prins en dan ben ik weg!! Afgelopen zaterdag heb ik een westrijd met hem gehad en gelukkig heeft mijn moeder dat gefilmt, zo heb ik nog wat!!
Ik was al gewaarschuwd en er ook al op voorbereid dat dit zou gaan gebeuren,maar toch is het echt niet leuk als het je zo over de telefoon verteld wordt. Ik dacht dat het een goede vriendin was, maar zo leer je je echt vrienden wel weer kennen, en dat zijn er op zo'n moment verdomde weinig!! Maar daarin zou ik niet de enige zijn..

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:15

Balen. Het blijft altijd rot en moeilijk.
Heb er nu zelf ook me ete maken!
Sterkte!