't is soms net een sprookje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 13:55

Vanochtend zo heerlijk gereden, de rit kwam zo uit een verhaaltje! Ik was lekker vroeg weggegaan, het weer was heerlijk en overal was het rustig.
Ik ben weet ik hoeveel konijntjes, hazen en weidevogels tegengekomen en zelfs twee grote roofvogels. De ene vloog op een metertje van ons af met een prooi in zijn klauwen. Zo bijzonder mooi... *geniet*

Berber was braaf, liep lekker door en had er lol in. Zelfs op het strand, waar een vliegtuigje heel laag over vloog, eigelijk meer naast ons, dan boven ons, deed ze geen stap verkeerd. Ikzelf zat al vastgeklemd met een extra dikke pluk manen in mijn handen, gereed voor de rodeo die ging komen. Neuh, madam keek er niet eens naar! Lief he?
Op de terugweg door de polder gereden, zo mooi! Alle beesten in de wei, jonge kievitjes en scholeksters bekeken.
Echt een sprookje!


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 13:59

Mmmmmm. Heerlijk he? Vooral 's ochtens vroeg, als iedereen nog slaapt en de dauw er nog is....
Ik ga ook maar weer eens van de week! Je verhaal heeft me weer 'hongerig' gemaakt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 14:24

jaah, vanochtend werd ik voor zessen gewekt door mijn zusje. Ik heb me dus WEL omgedraaid. Voel me zo moe, paar nachen nauwelijks geslapen enzo. Toen om 10.00 maar het bos in met haar. Mijn vader heeft last van zijn rug, dus met zn tweetjes. Was wel lachen, het ging heel goed, maar we hebben niet veel spectaculairs gezien (een paar irri mensen, maar ja, hadden we maar vroeg moeten gaan). Morgen moeten we waarschijnlijk weer vroeg, en dan weer vetgaten.. Volgens mij is dat neit goed voor Vollo, maar ok, ik zeg helemaal niks...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:18

*zucht*

meid,geniet er maar van,je hebt zulke mooie paardjes.ik benijd je soms wel hoor!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers