Wat een fijn paardje is het toch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat een fijn paardje is het toch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:52

Ik heb vandaag weer echt genoten van Pablo Lovers . Ik was vergeten een zadeldekje mee naar stal te nemen en had geen tijd meer om teug naar huis te gaan om er 1 te halen. En aangezien ik toch wilde rijden heb ik besloten dan maar zonder zadel te rijden.
Dat zit wel niet super maar hij heeft best een brede rug dus een half uur hou je wel makkelijk uit. Daarna wordt het pijnlijk Lips are sealed .

Maar wat een lekker paardje is het eigenlijk toch. Je kan zo alles met hem, je voelt zijn rugspieren veren onder je. Echt een leuk gevoel is dat. En het maakt Pablo niet uit als ik een keertje zonder zadel rij. Hij liep gewoon fijn, ook vanuit galop naar draf geen gehobbel maar een fijne gedragen overgang zodat ik makkelijk kon blijven zitten. We hebben een half uurtje hard gewerkt en toen vond ik het wel genoeg.
Opeens dacht ik terug aan de kerstvakantie van vorig jaar: dat ik zelfs huilend ben afgestapt omdat hij zo gek was. Dat ik bang van hem werd.

Nu hij weer fijn kan werken is hij weer zo lief geworden. Hij is er al in tijden niet meer van tussen gegaan en kan zijn energie kwijt in het werken.
Na het rijden heb ik hem nog maar lekker wat laten grazen. Dat had hij wel verdiend.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-11-02 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:30

Heerlijk om zo'n positief verhaal te horen. Goed hoor, dat je zo zonder zadel kunt rijden en dan nog dressuren ook !!! Ik ben al blij dat ik erop kan blijven zitten als het een sukkeldrafje wordt ( ik geef het meteen toe: ben niet bepaald "dressuurderig" en op mijn zit is ongetwijfeld heel wat aan te merken Knipoog ) Ik ben vandaag met Guinness wezen buiten rijden en ging ook erg goed, je krijgt er zo'n lekker gelukkig gevoel van he !!! (mag ook wel na al dat gechagerijn op stal, is nog steeds, maar gelukkig wel iets minder)

Groetjes Siggy

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:07

heerlijk als je zo'n fijne dag hebt met je paard! Dat kan mijn hele week goed maken. En jij was er wel aan toe geloof ik, na al het gez**k met die ouwe mutsen bij jullie. Groetjes aan Pablo!