dekken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 18:23

Gwen wil Salina graag laten dekken van de zomer. Salina is zelf dus arab x new forest en ongeveer 140 hoog. Nu wil ze graag een bont of appaloossa veulen. Ze had een mooie zwartbonte tinkerhengst gezien (weet niet welke) en vraagt zich af of dat kan. Salina is 9 en heeft al 2 veulens gehad. Weet iemand anders nog leuke hengsten?


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:47

Ligt er precies aan wat ze wil fokken. Een even iel typetje, dan zou ik geen tinker nemen. of een wat grover veulen. ik zou zelf voor een arabierachtige geen tinkernemen, omdat je dan hele rare beestjes er uit kan krijgen. brede benen smal halsje enzo. Wat ik zelf een mooie hengst vindt, maar das wel Nrps, is Neron, Super mooi beestjeHeb hem vorig jaar op een hengstenshow gezzien op de nieuwe heuvel. en ik vondt hem toen wel apart. heb ff gezochty maar kan zo snel geen foto van hem vinden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:52

ik zou ook voor Neron gaan!! heel mooi beestje, is de vader van Nina van Lonneke volgens mij. echt een heeeeel gaaf beest!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 20:30

voor een arabische volbloed.
KRIMH OX. staat in Nijkerk!! maar ook wel met ki te verkrijgen!
superbeest.
Nederlands Kampioen Z samengesteld geweest bij de paarden (hij is 155) onder Alice Naber (toen nog Lozeman) Je hebt heel veel sportponys en kleine paarden die hem als vader hebben! IK ken een C pony van 137 en die is 4 en Dubbel L!. Is verkocht en loopt nu bij iemand die ik ken!
krimh zelf is een vos geloof ik!

enne nog meer
oja NOBILITY!
Loopt Z dressuur samengesteld springen onder Michelle Goedkoop bij de pony's Goedgekeurd bij het nrps! stond op paard 2000! Pony liep bij ons inde kring!
Topbeest!

_________________
Liever een blauwtje lopen, dan een groentje blijven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Steef.. op 2001-02-18 19:31 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, fokfanaat, Freddydeshet, Noor17, Sterrenpony, stoeltafel en 100 bezoekers