Springen, supertocht... en ongeluk..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ElizeVdS

Springen, supertocht... en ongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 14:15

Zaterdag ipv naar P&K (had het na een dag wel gezien) springles gehad..
Ging geweldig... mijn lieve manneke had pas 2 keer gesprongen en hij snapt het nog niet echt, maar vindt het wel heel leuk en als hij springt springt hij HOOOOOG! SUPEREDOKIO!
Zondag maar op buitenrit gegaan... Val is ook nog niet echt verkeersmak... Dit was zijn vierde keer buiten dus had er voor de zekerheid een slof omgedaan... Gewoon los in mijn hand... Alles ging geweldig... Nergens bang voor, stukje crossen en weer makkelijk in de hand... klein boomstronkje in het bos genomen.. Bos was niet eens eng, hoewel hij dat dus nog nooit meegemaakt had... Heuvel op heuvel af SUPER! Langs drukke weg moest hij even apart van zijn maatje ook geen probleem...
Helaas... Vlakbij stal is een veldje en we lieten de paarden nog even rennen... Val zag dat Romantica (zijn maatje tijdens de rit, was samen met Ippolata van bokt, mijn buurmeisje, gaan rijden) en dook ook om... horinzontaal door de bocht, ondertussen een changement... hij gleed uit... ik op mijn bek... spier in mijn bil verrekt, spier in mijn pols uitgerekt en pols verder beetje gekneusd... Val had godzijdank behalve wat schrik niets...

Trotse mama van Jonas <3!

Napoleon LXXVII The brightest star in heaven 25.07.2011-11.08.2016

Ik heb nog wat paardenspul te koop!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:03

Oeeh...lijkt met wel ffschrikken!

Gelukkig viel de schade mee!
Beterschap, hoelang kan je nietrijden? Doet het veel pijn?

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 12:43

Doet best flink pijn ja..
weet niet precies hoe lang ik niet kan rijden.. klim er toch weer op zo snel ik het kan Lachen

Trotse mama van Jonas <3!

Napoleon LXXVII The brightest star in heaven 25.07.2011-11.08.2016

Ik heb nog wat paardenspul te koop!

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:48

Oehhhhhhhhhh, niet zo goed. Beterschap! en gelukkig niks met val, das wel weer fijn dan!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:58

pech onderweg..... Frusty tsja, met jonge paarden is het in ieder geval nooit saai buiten *LOL* ik hoop in ieder geval dat je snel weer kan rijden (en dat je niet al teveel last hebt van je pols- en bilspier Scheve mond )!!! en je paardje zal de volgende keer (hopelijk) beter uitkijken, een paard stoot zich (meestal Haha! )niet twee keer aan dezelfde steen Knipoog Haha!

*\o/* *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie