Op Neapolitano Capriola F gereden!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Op Neapolitano Capriola F gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 20:25

Vandaag hadden we een clinic bij ons op stal, met Ladislav Fabris, een bereiter uit Lipica. Onze hengst Neapolitano Capriola was speciaal voor de gelegenheid even terug naar 'huis' gekomen en wat denk je..... ja ik heb er op gereden dus! Capriola is al 10 jaar achtereen de beste Nederlandse Lipizzaner dekhengst en heeft heel veel Lipizzaner nakomelingen en 1 goed gekeurde zoon! Geweldig paard! Zooooooooooo gaaf, echt een pleister op de wonden voor gister! Er zijn foto's gemaakt die komen natuurlijk binnekort op bokt he, dat snap je! *trots*! Het is echt een geweldig beest, echt een hengst, maar als je er op zit zo vreselijk braaf! Helemaal geweldig!! Ben er helemaal hyper van!
Ik heb ook nog een lange teugel demonstratie gegeven met Primavera en ff alles uit de kast gehaald. Piaff, zijgangen, ging helemaal goed! Had er een super rood hoofd van en warmer kan een mens het niet hebben, maaruh applaus heb ik dus wel gehad!! whoeeeeeeeeee, wat een dag!


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:54

wat gaaf!!!!!

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:22

Dat klinkt heel erg gaaf, ik ben heel benieuwd naar de fotos hoor!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:03

Wauwie, gaaf zeg! Ik ben echt heel jaloers op je Knipoog , maar dat wist je al.
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:49

Op mijn bureau staat een kalender van de nieuwe heuvel en raad eens wie in december zichtbaar wordt?juist neapolitano Tong uitsteken Leuk paard ZZ dressuur staat eren nu zelfs z2. Dat is vast leuk om te rijden dat geloof ik meteen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 16:47

Leuk Regine! Ik ben benieuwd naar je foto's!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miez, Rachral en 47 bezoekers