Meegedaan met Sinterklaasintocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Meegedaan met Sinterklaasintocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 14:03

Gisteren meegedaan met de sinterklaasintocht errug leuke ervaring voor mijn 5-jarige Andalusier!!! Hij hield zich heel erg stoer en ging op de plaats dansen op de fanfare muziek (kan je ook een kur op muziek rijden met sinterklaas liedjes???????????).
Volgend jaar zeker weer...................
Misschien kan ik solliciteren bij de bereden politie, zal vast lukken met een pony van 1.50 hihihihi!!!!!!!!!!!!! *LOL*
Doeg

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:11

Wow wat leuk zeg.Wil ik ook wel een keer doen met me knollie Sinterklaas vieren *LOL*

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:34

toevallig nog meer mensen meegereden met de sinterklaasintocht in Bussum????? Vingers aflikken

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:45

hey ik heb 2 jaar geleden wel meegedaan met de intocht maar dan hier in rotterdam Haha! was errug leuk, ik reed namelijk op mn shetje mee Haha! hoorde mensen zeggen dat ik op een babypaardje reed Verward Haha! en ook hoorde ik een moeder zeggen: kijk dwergpeit op zn dwergpaardje *LOL* hoop het ooit nog eens te doen

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 15:57

Ik vind het ook een hele goede ervaring voor paarden. Na zo'n sinterklaasoptocht met koetsen, treinen, hel veel mensen, oude auto's met rare toeters, ezels, kamelen en niet te vrgeten een leuek fanfare zijn ze echt nergens meer bang voor!!!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:38

Mijn paard heeft ook voor de koets gestaan, met daarin sinterklaas Haha! . Ik zou op mijn pony meerijden (met de rest van de ponyclub) maar dat heb ik maar niet gedaan omdat ik bang ben dat hij moeilijk gaat doen Scheve mond

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 17:32

madelien schreef:
hey ik heb 2 jaar geleden wel meegedaan met de intocht maar dan hier in rotterdam Haha! was errug leuk, ik reed namelijk op mn shetje mee Haha! hoorde mensen zeggen dat ik op een babypaardje reed Verward Haha! en ook hoorde ik een moeder zeggen: kijk dwergpeit op zn dwergpaardje *LOL* hoop het ooit nog eens te doen


Hahah ik zal echt helemaal in een deuk liggen als mensen dat tegen mij zouden zeggen *LOL*

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:46

Vivian"]
[quote="madelien schreef:
hey ik heb 2 jaar geleden wel meegedaan met de intocht maar dan hier in rotterdam Haha! was errug leuk, ik reed namelijk op mn shetje mee Haha! hoorde mensen zeggen dat ik op een babypaardje reed Verward Haha! en ook hoorde ik een moeder zeggen: kijk dwergpeit op zn dwergpaardje *LOL* hoop het ooit nog eens te doen


Hahah ik zal echt helemaal in een deuk liggen als mensen dat tegen mij zouden zeggen *LOL*
[/quote]

ja dat deed ik ook *LOL* en bovendien ging er nog zo een zak met pepernoten aan het zadel sow ik maar heel de tijd erin graaien en mn pony maar denken dat ie wat lekkers kreeg *LOL* neej was al met al een leuke en inderdaad leerzame ervaring voor mn pony en mij Haha!