rijden in mist

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ardonnypony

rijden in mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 19:25

ik ging gisteravond rijden in de mist . Ardon vond dat echt eng blijkbaar wqant hij was dehele tijd aan het wegrennen door de bak en hij was heel kijkerig. Toen er nog iemand kwam rijden zijn we wel 3 keer gebotst want dan rijd je op de hoefsleg en 3 meter voor je zie je opeens een ander paard voor je neus!! haha ik kon als ik op ardon zat z'n hoeven niet eens zien !! Haha! vandaag was het weer mistig toen heb ik maar een buitenritje gemaakt (overdag) ik had al m'n reflecterende troep uit de kast gehaalt en aangedaan. gebruik ik het nog us he !!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

wie z'n knollie is ook bang voor mist ??? of wie heeft ook s'avonds in de mist gereden ??

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:44

Oh dat is gaaf ! in de mist in het donker rijden. Ik weet nog dat ik met seia(ook seia op bokt) op kamp was deze zomervakantie en toen gingen we ook 's avonds rijden en toen hing er echt zo'n nevel tussen de bomen. Zo zwaar mooi.. Lovers

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:46

ik heb ook wel eens in de mist gereden. Heel gaaf vond ik het. Moest een beetje aan Goa denken. 2 witte lipi's in een sluier witte rook op de grond hahaha, bij ons deden ze niks hoor, vonden het niet eng!

Meer weten over de Lipizzaner of het werk aan de lange teugel? -> http://www.gezienbijgien.com

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:08

Vanmorgen was het hiernog steeds redelijk mistig, heb toch een buitenrit gemaakt, wel met m'n reflecterende spullentjes om

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie