Stroeve beugelblokjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Stroeve beugelblokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 02:03

Ook met dit weer zo'n last van modder overal en nergens...

Gebruik al een tijdje beugelblokjes met een paar schroefjes erin. De puntjes van de schroefjes komen net aan de bovenkant uit de blokjes...

En voila... Je bent niet steeds je beugels kwijt...

'T is maar een tipje maar het werkt heel handig en super goedkoop

Grz. Annemarie

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 09:33

Euh, is dat wel zo gezond voor je laarzen of schoenen? Het je die schroefjes er zelf ingezet en wat voor'n soort zijn het dan?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 09:35

Euh, is dat wel zo gezond voor je laarzen of schoenen? Het je die schroefjes er zelf ingezet en wat voor'n soort zijn het dan?

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 11:48

GEWELDIG, bedankt ga het gelijk uitproberen. Ik schiet vaak met mijn linker voet te ver naar voren, na een jaar wordt ik er helemaal gek van, waarschijnlijk zit het in de stand mijn bekken. Ik heb al vanalles geprobeerd maar dit nog niet, ik laat het je weten of het bij mij ook helpt. Het is natuurlijk beter om je houding te veranderen alleen is dat niet altijd even makkelijk of haalbaar, ik zit gewoon wat rot in elkaar. Ik rij trouwens met mountain horse laarzen dus de onderkant van mijn laarzen zullen er niet zoveel onder lijden.
Groetjes