Gewoon een leuk stukje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 10:04

Ik kwam dit tegen op een ander forum. Het is wel leuk om te lezen. Sorry voor de anti-anglofielen, maar het is WEER in het engels Haha!
--------------------
How many horses does it take to change a light bulb?

Warmblood: Light bulb? What light bulb?

Any foal: The sun is shining, the day is young, we’ve got our whole lives ahead of us, and you’re inside worrying about a stupid burned-out bulb?

Thoroughbred: Just one. And he’ll rewire the barn while he’s at it.

Shetland: I can’t reach the darn lamp.

Saddlebred: Sorry, just had my hooves and mane done.

Morgan: Oh, oh, me, me! Pleeeze let me change the light bulb! Can I? Can I?

Trakhener: Light bulb? Light bulb? That thing I just ate was light bulb?

Akhal-Teke: Zero! AT’s aren’t afraid of the dark!

Holsteiner: How DARE that light bulb burn out!! How DARE you ask me to change it!! OH!! (Flouncing off).

Quarter Horse: I'd be happy to help you with that! I can fit it in between cutting and Hunter Under Saddle. Oh, wait...I have trail at noon and Western Pleasure class at 2:00. Let's see...no, no, I have Pleasure Driving at 4:30 and Reining at 6:00. Then, the Trainer needs me for a lesson with a new Walk-Jogger tonight at 8:00. I know: Just leave it by my stall and I'll do it at 4:00am, just before my bath for the Halter class.

Arab: That’s what we pay the help for. I’ll just chew on his shirttail while he’s at it.

Appaloosa: No, don't change it. If it's dark maybe no one will see me raiding the feed room.

Connemara: We’ll just be havin’ a nip of the Bushmill’s, we will, and then we’ll not be noticin’ the light.

Andalusian: Let the maid do it, I need to go roll in the mud.

Clydesdale: Och, and ye’ll be usin’ up the ’lectricity, ye’ will, better tae use a wee bit of candle… better yet tae not waste either and just get tae sleep when the sun gaes doon… electricity is verra dear.

National Show Horse: (fidgeting all the while) Lights? Lights? Where? Do you want me to pose? This is my good side… no wait, let me get my mane straight… no wait, this angle is all wrong. No, wait, maybe this is my good side. Do you want dramatic… or bold? or maybe sensitive?

Shire: (yawn) Who cares?


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 15:27

Ik heb dit item net verplaatst van western hiernaar toe. Komt'ie meteen weer even bovenaan te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 17:15

[quote]

Trakhener: Light bulb? Light bulb? That thing I just ate was light bulb?


Hehehe, dit komt boven de stal van mijn alles-vernietigende (derwish of demolition) Trakkie!! Haha! Haha! Haha!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 17:28

*huil*
Ik snap er weer niks van. Huilen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 17:51

Haha, hij is goed, echt grappig *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 19:08

Hoeveel paarden heb je nodig om een kapotte lamp te vervangen?

warmbloed: Lamp? Welke lamp?

Veulen: de zon schijnt, de dag is jong, we hebben on hele leven voor ons, en jullie zitten je binnen een beetje druk te maken over een kapotte lamp?

Volbloed: eentje. En als hij toch bezig is, doet ie gelijk even nieuwe bedrading door de hele stal.

Shetlander: Ik kan er niet bij!!

Saddlebred: o sorry, maar ik heb nèt m'n hoeven en manen laten doen.

Morgan: o! Ik! Ik! Ik! Mag ik de lamp vervangen?? Alsjeblieieieieft????

Trakehner: Lamp? Lamp?! Dat ding dat ik net opgegeten heb, was dat een lámp?

Akhal-Teke: Nul! AK's zijn niet bang in het donker!!

Holsteiner: Hoe DURFT die lamp door te branden. En hoe DURF je mij te vragen dat ding te vervangen. OH!!! (Huppelt weg)

Quarter Horse:"O, ik help je graag even die lamp te vervangen. Ik heb er denk ik net tijd voor tussen cutting en Hunting under Saddle, o wacht eens even, eeh, ik heb trail om 12 uur, en dan om 14 u western pleasure training. Laat eens even kijken.... nee, ik heb Pleasure Driving om half vijf, en dan reining om 6 uur. Eeeeh, de trainer heeft me nodig voor een les met een jong paard om 8 uur... weet je wat? Leg die lamp even bij m'n stal, en dan doe ik het om 4 u morgenochtend, net voor m'n bad voor de Halter Class.

Arabier: daar betalen we de hulp dus voor. Ik zal op de rand van z'n t-shirt kauwen terwijl hij daarmee bezig is.

Appaloosa: Nee, niet vervangen! Als het donker is dan ziet niemand wat ik in de voerkamer doe!

Connemara, we gaan gewoon een beetje op wat groenvoer kluiven, en dan heeft niemand dat licht nog in de gaten.

Andalusiër: laat de schoonmaakster het doen! Ik ben net op weg naar m'n modderbad.

Clydesdale: och, en dan gebruuk'n jullie alle 'lektriciteit, tis beter om een oud stukkie kaars te gebruuk'n. Ach nee, tis allebei veels te sunde, wie kunt better gewoon sloapen as de zon d'ronder gaat. Elektriciteit is veeels te duur!

Wedstrijdpaard: (al draaiend en friemelend) Licht? Licht? Waar wil je me geposeerd hebben?? Dit is mijn goede kant... o nee wacht even! Even mijn manen goed doen. A nee, zo is de hoek helemaal niet goed. Misschien is dit mijn goede kant? Oke, hoe wil je me hebben, dramatisch, of stoer? Of juist gevoelig??

Shire (gaapt): wie kan dat nou schelen?

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 19:52

Heel erg bedankt Zep!!!
Hij is echt grappig. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 31 bezoekers