waaah ik ga t gewoon weer doen!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maaike

waaah ik ga t gewoon weer doen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 18:52

in december neem ik weer de stal over!!!! Dit keer voor 4 dagen als het allemaal lukt met school, want ik moet dus wel een aantal lessen nog volgen die week. Maar dat gaat helemaal goedkomen en dan neem ik die 4 dagen weer de stal voor mijn rekening. Heb er zo'n zin in, lekker gezellig alvast voor de kerstvakantie Lachen
hihi Gerald was me ontzettend dankbaar want dit betekent dat hij die tijd dat ik de stal doe naar Londen kan Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Andersom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:07

wat bedoel je met overnemen? Is de stal dan van jou? Ik ken het verhaal nog niet?

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:07

Yes lucky you!!! Gaaf zeg, wat een verantwoordelijkheid.
Gerald heeft blijkbaar wel heel veel vertrouwen in jou, als hij je dit toevertrouwt. Super! Hij boft maar met jou.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 20:16

Anique_Vaandrig schreef:
wat bedoel je met overnemen? Is de stal dan van jou? Ik ken het verhaal nog niet?

mn baas gaat dan weg, in die tijd zorg ik voor de paarden, dat ze beweging krijgen e.d, stallen uitgemest alles wat er moet gebeuren op stal. Dus tijdelijk is t dan mijn stal Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 08:00

wauw gaaf zeg!!! Ja Gerald was al zooo blij dat hij eindelijk op vakantie kan. Ik kan ook wel komen helpen hoor! Ik moet er toch 2 tot 3 keer per dag heen om te voeren enzo, dus als je een keer niet kan, dan kan ik het misschien voor je doen! De paarden Olympus en Jordan voer ik zowieso elke ochtend

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie