Ik sta van mijzelf te kijken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Ik sta van mijzelf te kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 19:08

Pompidou is een heel tijd niet fijn geweest. Onregelmatig, en zat gewoon niet lekker in haar vel.
Na die onregelmatigheid ben ik haar vrijwel elke dag lekker gaan longeren, lekker voorwaarts neerwaarts en lekker ontspannen.
Ze kwam lekker los, en ging erg vooruit. Lachen

Sinds eergisteren ben ik weer gaan rijden. Ze was toen erg klierig en zo, maar goed, het was voor het eerst weer, dus dat was geen ramp.
Gisteren weer gelongeerd, en vandaag er weer op.

Eerst even gelongeerd van te voren, want aangezien ze veel binnenstaat, heeft ze enegie voor 10.
Was een verstandige keuze, want mevrouw ging even testen hoe hard ze wel niet kon. *zucht*
Afijn, even tot de orde geroepen Schijnheilig en aan het werk gezet.
Viel me erg op, dat ze telkens niet langs een hindernis wilde die in de rijhal stond. Lips are sealed

Ik erop, en ja hoor, elke keer er niet langswillen. Maar ik vind dat gewoon spoken hoor, ze was er al 100 keer langsgeweest, en nu opeens is het eng.
Ik was het denk ik eens spuugzat, want ik peinsde er niet over me over te geven.
Een tijdje terug was ik dus afgestapt en met een rotgevoel naar huis gegaan. Dat wilde ik dus echt niet.

En het gekke was, mijn angst kreeg totaal geen kans! }> Ik was zo fanatiek, ze moest en zou naar me luisteren. Haha!
Dus ik de hele tijd: 'voorwaarts denken' 'negeren' 'diep en recht zitten'en 'ontspan jezelf'
Ging echt prima!!!!
Pompidou was echt een draak, maar ik won wel!
Dit is echt een paard wat ontzettend hard aan het werk moet, want toen dat eenmaal het geval was, was ze erg braaf.

Ze was zeiknat, en erg moe Extreme duivel (me too ) maar ik was wel apetrots!
Want: waar was die angst nou? Zal ik me eroverheen gezet hebben?
Party!!

Binnenkort snel foto's, want dit wil ik met jullie delen.


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:29

aaa mazzelaar.
ik heb ook zo'n iritante pony, maar die krijg ik er nog niet voor een miljoen langs echt niet.
ik ga dan ook altijd met een rot gevoel naar huis, en dan is mijn dag en stuk.
zo jammer is dat dan

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:21

fijn gevoel he. ik zat vanmiddag ook op een voor mij onbekend paard. Was de eerste keerd at ik daar serieuser reed en ze was lekker aan t dribbelen. kwam zelfs een paar keeer omhoog, de laatste keer dat een paard dat deed zat ik er in tranen op en wilde eigenlijk niet verder rijden. en nu vodn ik t nopg niet leuk maar uiteindelijk was ze wel heel braaf en heb ik nog een heel stuk lekker gereden zonder dat rare gedoe. en dat voelde echt heerlijk. zo lekker voor je zelfvertrouwen he Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 22:10

Ooooo wow!!! Cool

Echt geweldig hoor, pittige tante zei je altijd over je paard, maar jij doet zeker niet voor haar onder!!! Extreme duivel

Ik had het best willen zien.
Cerise heeft ook wel eens zo'n bui, vandaag tijdens longeren (zonder bijzet dus het was alleen lopen haha) trok ze me bijna door de blubber.
Gelukkig zag ik het bijtijds aankomen en madam kon niet winnen! Tong uitsteken
Heerlijk gevoel he. Schijnheilig

Hoe zit het met de toekomstige boerderij en alle plannen die erbij horen?
En hoe is het met je andere lieverds? Ook zo actief? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 22:49

Wow Anneke, wat geweldig zeg, na al je verhalen! je komt er wel met je paardje jij, let maar op! Super, zou haast gaan zeggen dat ik trots op je ben! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 08:46

Hey wat goed Anneke! Wel jammer voor pompidou Haha! Knipoog

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:18

Super he!!!! Zo zie je maar; de aanhouder wint. En zo zit het meestal wel met die "lieve" paarden. Maar ja, je moet het toch maar even doen he. En dat is vaak een hele opgave als je last hebt van angst. Ik zou zeggen: hou dit gevoel lekker vast, want de kans dat de angst dan terug komt is dan het kleinst. Veel suc6!!!!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 20:21

Citaat:
zo lekker voor je zelfvertrouwen he


Ja echt heel goed! Ik ben ontzettend gemoitiveerd geworden! *LOL*

Citaat:
Echt geweldig hoor, pittige tante zei je altijd over je paard, maar jij doet zeker niet voor haar onder!!!


Haha! Ik vond dat het tijd werd dat ze daar eens achter kwam! Knipoog

Citaat:
Hoe zit het met de toekomstige boerderij en alle plannen die erbij horen?
En hoe is het met je andere lieverds? Ook zo actief?

We zijn nu druk plannen aan het maken, het is zo spannend! Af en toe sta ik er eens bij stil, dan besef ik opeens hoe ontzettend mazzel ik heb! Een heerlijk eigen paardenbedrijf, heerlijk de hele dag in de paarden en andere dieren. Lovers Kom je wel een keertje langs dan?
Chester is nooooit druk, dat is zo'n goedzak. Lovers

Citaat:
Wow Anneke, wat geweldig zeg, na al je verhalen! je komt er wel met je paardje jij, let maar op! Super, zou haast gaan zeggen dat ik trots op je ben!


Wat lief dat je dat zegt! Lovers

Wat kun je toch ontzettend verliefd zijn op je paard hé? Ik kom er net ook weer vandaan ( ze vroegen of ik even wilde voeren Knipoog ) en ze had vandaag lekker een dagje vrij.
Dan zie je dat blije snoetje al zacht hinnikend kijken...
Ooooh dan kan ik het niet laten uitgebreid te staan knuffelen! Wat is ze lief! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Cowgirl, Dartel, dezzie, joyce83, Ponytante, Salinah, ShaNel16 en 115 bezoekers