vanmiddag weer op Britt gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heike
Mede-oprichtster

vanmiddag weer op Britt gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 16:19

Maandag ook al en toen ging het niet zo goed. Ze springt voor vanalles aan de kant en de galop doet ze ook heel vreemd. In plaats van netjes aan te springen draait ze af en gaat dan overkruist of niet in volle galop recht op de instructeur of.

Roel(de instructeur) zei "jaja, dit is nu passie!" mallerd is het toch.

Vandaag met toch wel een beetje de bibbers opgestapt. Na mijn val ben ik echt geen held meer. Maar ik moet er gewoon doorheen. Ik heb maar een half uurtje gereden en in de eerste minuut sprong ze al weg. Ik zag het eigenlijk niet meer zo zitten maar verder was ze best braaf. Ook nog gegaloppeerd. En dat ging ook heel goed.

Zaterdag naar een paardje kijken en dan zal ik toch op een vreemd paard moeten stappen. Maar ja we zien wel hoe dat loopt. Blijft spannend natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door Heike op 14-11-02 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is...
[IM] Julius...alweer 15 jaar geleden

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:27

Ik wilde het je vante voren niet vertellen, maar gister is ze losgeraakt, toen dat meisje erop wilde stappen. Ze schrok al toen ze de bak in kwam (de paarde nvanLidovicus waren nog in de kleien bak).

Daarna wilde ze naar het midden lopen, toen ging Britt rennen, dus liet dat meisje haar maar los, omdat ze bang was meegesleurd te worden. Ach zó erg zal het niet geweest zijn (ik denk niet dat ze meegesleurd zou zijn), maar wel knap dat ze er daarna (trillend en wel, dat wel) tòch nog opstapt.
En dan naderhand zo droog opmerken dat 'ie wel erg vervelend was...
Heike, je rijdt voor je lol, dus je moet niets doen dat niet goed aanvoelt. Dat vertrouwen komt wel weer. Echt!

Nou ga 'k lekker douchen, want ik heb per slot van rekening net met je meegreden Lachen

Life feels better when I'm caffeinated.
Naar een quote van MindBodyGreen-Sarah von Bargen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie