Jaaaahhh!!! Ze staan erin!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Jaaaahhh!!! Ze staan erin!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 21:10

Eindelijk! Na weken en weken en weken wachten staan ze er eindelijk in!
Isolda en Berber, in hun nieuwe stalletje!

Het oude was al afgebroken, het nieuwe liep allemaal uit dus ik kon wel drie weken niet rijden Verdrietig
Maar nu kan het weer!

Berber vond het niet zo, die nieuwe stal stonk en ze voelde zich er niet zo prettig in. Staat stiekem in een hoekje in elkaar gedoken.
Isolda daarentegen vind het prachtig! Allemaal nieuwe dingen kijken, "he wat is dat daar? En wat ruik ik nu? Misschien moet ik er even uit, dan kan ik wat beter kijken daarzo!"
Toen ik het deurtje aan de voorkant (alleen voor mensen, niet voor draken) opende, kwam ze al aan zetten met haar giraffenek *LOL* "Aan de kant!! Ik moet er langs!!"
Gek beest Lovers

Bijna vond ik het jammer dat ik naar P&K ga, dan had ik van het weekend flink kunnen rijden. Bijna vond ik het jammer, tot ik bedacht dat ik, als ik terug kom, alle nieuw gekochte spulletjes uit kan proberen!

Ik ben helemaal heppiedepeppie!!!
Isolda wordt weer slank en beetje gespierder. Ik kan weer vrolijk verder oefenen aan onze dressuurpogingen en ik heb allemaal mooie ruimte voor de spulletjes.
Had ik al gezegd dat ik zo blij was??
Nou, ik ben ONTZETTEND blij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:33

Ik kan me voorstellen dat je heel erg blij bent! Gefeliciteerd met je neiwe stal!
Lijkt me heerlijk om weer lekker fanatiek te kunnen gaan werken!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:38

Oeeeh spannend, wie zal er nou uiteindelijk eerder in het zadel zitten, jij of ik Haha! Tinka staat nu een paar daagjes op stal en gister en vandaag zijn ze behoorlijk met de buitenbak bezig geweest dus morgen of overmorgen is die ook weer berijdbaar...
Hartstikke fijn voor je, eindelijk die stallen klaar. Ga je d'r ook even een foto van maken? (dan kan je die meenemen naar P&K en af en toe sneu voor je uitstaren omdat je je paardjes mist en om te kijken welke kleur dekje je nou moet kopen natuurlijk haha)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:54

Ik EIS natuurlijk heel gauw foto's!
Met nieuwe stallen en nieuwe spullen en alles bij elkaar!
En natuurlijk ook paarden op de foto's, is wel handig.

Zelf wil ik ook wat kopen op P&K, dus ik laat me wel inspireren door wat jij al hebt gekocht hahaha.
Ben zeer benieuwd hoe je knollies zullen slapen de komende dagen! Gaaaap *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 22:04

*LOL* ik had al geprobeerd om een foto te maken, maar ik kreeg er niets op. Ik wilde geen flits gebruiken, ik wilde ze niet laten schrikken in hun nieuwe huis. Dat kan volgende week wel! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 22:15

Ben erg benieuwd hoe het geworden is.
Berber went vast snel genoeg, gewoon 3 dagen niet uitmesten en het ruikt weer helemaal naar paard Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 22:37

Wow wat stoer Jantina! Ze wennen er vast snel aan en jij kunt weer heerlijk aan de slag met je meissie. Succes hoor enneuh niet te hard door die dressuurklassen schieten he!