gemeet met polly!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

obelix

gemeet met polly!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 16:04

heey,

vandaag hebben renee(polly) en ik gemeet!!was erg gezellig!
we hadden vanochtend op tijd afgesproken want we gingen eerst naar mijn knollies en toen naar dr hare!

Bij mij op stal aangekomen,zijn we eerst even naar asterix gelopen en hebben hem een knuffel gegeven.. Lovers
En renee is geloof ik erg te spreken over mijn nwe aanwinst!! Lachen
Toen naar achteren gelopen en obelix een beetje hooi gegeven,en uitgemest!Eenmaal daar mee klaar heb ik nog even gereden,wat gestapt en gedraaft.. Hij liep wel lekker!!
Toen heeft renee obelix even uitgestapt en toen moesten we snel de bak uit omdat ze die gingen slepen..
Obelix op stal gezet met een hooinet en biks en een zweetdeken om..
Ondertussen wat eten klaargemaakt voor Asterix!
Toen hebben we nog even gewandeld en m op stal gezet en gepoetst..
Daarna even Obelix zijn deken verwisseld en m n knuffel gegeven..

....toen zijn we door de regen op de fiets richting polly en sharif gegaan..

Daar aangekomen heeft renee polly en sharif even in een lege box gezet om ondertussen even de stalletjes te doen en eten klaar te zetten etc etc.
Toen heb ik een poging gedaan om sharif wit te krijgen maar het was er niet meer af te poetsen....
Toen hadden we besloten om toch maar even een rondje te gaan lopen met ze! Haha!
Onderweg ging renee nog even rennen met sharif maar die had geen zin om te rennen die had alleen oog voor het gras!! Vork
Toen ben ik gaan grazen met sharif en heeft polly even dr beentjes gestrekt Cool Tong uitsteken
Verder gelopen en onderweg kwamen we nog een stalgenootje tegen van mij ,die is nog een stuk mee gelopen en toen zijn we weer richting stal gegaan..
Daar aangekomen hebben we ze nog wat wortels en hooi gegeven en sharif at vandaag zijn biksjes voor t eerst uit de emmer vandaan...
....... hij leert het nog wel hoor hahaha.... Haha!

Toen hebben we ze op stal gezet en nog een knuf gegeven en toen snel weer door de regen op de fiets naar huis gegaan..
Zijn nog even langs renee dr huis geweest en heb daar het bokt petje geleend voor as zondag (Paard &Koets)
Eigenlijk zou renee dr digi meenemen maar ja... die lag nog thuis ...
Dus binnekort weer een meeting maar dan met digi??? Haha!

Vond het erg leuk en gezellig!!!!!!!!

SGFotographics.

Paarden Fotografie

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 16:09

Inderdaad, binnenkort weer een meeting en dan zal ik hem wél meenemen Haha! .

Ik blijf je paardjes idd kjoeties vinden, Obelix kende ik natuurlijk al maar Asterix is echt heel apart, vond vooral dat blesje erg gaaf!!
Ook op Obelix stappen was leuk, ooit kom ik nog wel over mijn angsten heen hoor!!

Sharif wilde inderdaad niet zoveel rennen maar ik vond het wel knap van hem dat hij nu uit een emmer eet! Komt natuurlijk door die worteltjes die ik nu dankzij jou kan snijden

Ik vond het ook erg gezellig en we moeten het snel een keertje over doen, én we moeten snel een keer naar het strandje met alle 3 die dreumessen!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie