Vandaag bij Charmotte en Bucephala geweest

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charmotte

Vandaag bij Charmotte en Bucephala geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 19:17

Charmotte en Bucephala waren voor een tijdje weg naar een wei met allemaal andere paarden. De eigenaar zou bellen als ze weer terug waren ik dus weer kon komen verzorgen.

Vandaag op school vertelde Debbie dat ze langs was gereden en Charmotte en Bucephala weer in de wei stonden, maar dat Bucephala heel mager was, eg heel iel vooral haar koppie Verward Scheve mond
Dus ik er vanmiddag gelijk heen, ik kwam aanrijden op de scooter, Bucephala keek even op en ging weer door met grazen, Charmotte stond achterin de wei.
Ik de scooter weggezet en roep: Bucephalaaaaa!!!...... ze gooide haar koppie in de lucht, oortjes naar voren en hinnikte heel lief Lovers en kwam gelijk naar de stal. Ook Charmotte kwam hinnikend naar de stal (of ze blij waren om me te zien of gewoon blij waren dat er iemand kwam en ze dus waarschijnelijk wel wat lekkers zouden krijgen, weet ik niet.... Haha! ) Maar het zag er iig wel lief uit Knipoog

Maar Bucephala was eg niet mager? Verward
Ze zag er super uit Pling En ze is helemaal niet lelijk voor een jaarling, ook een heel mooi koppie Lovers Cool
Dus Deb, hoe je erbij komt dat ze mager is Verward haha

Ik heb een briefje voor de eigenaar neergelegd, of ik nog mag komen verzorgen en met mijn telefoonnummers erop.
Als ik binnen een week niks hoor ga ik zelf bellen.

Ik was iig wel blij om ze weer te zien Lachen Lovers

Charmotte 4-ever!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie