Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat was de aanleiding voor je paard dat hij ineens jou beet? (was je ergens mee bezig? of kon je aan hem/haar zien dat ze het ergens niet mee eens was)..als je de oorzaak hiervoor weet ben je al een stuk verder! Bijten mag natuurlijk nooit getollereerd worden..uiteraard blijft het ALTIJD oppassen met paarden, hoe lief ze doorgaand ook zijn. Meestal kun je aan de lichaamstaal van je paard wel aflezen of hij of zij een streek gaat leveren (oorspel/blik in de ogen).
alleen die laatste zat op een hele rare plek

Damn, zelfs lopen deed zeer en ik heb maar mini's. 

Dat ziet er wel heel erg uit.... Ik ben zelf 1 keer gebeten, maar dat kwam omdat ik met de borstel over mijn verzorgpony's borst ging en die is heel gevoelig qua dat plekje
Kreeg ik een paar tanden in mijn achterhoofd... Maar hij is niet echt echt vals ofzo hij doet het alleen als waarschuwing, maar hij had niet gezien dat ik toen net onder zijn hals doorliep om iets uit de poetskist te pakken
Ik was het vertrouwen niet echt in hem kwijt. Want dat is 1 keer gebeurd in vier jaar
verder nooit niks gehad geen trap geen beet.
Het bloedde wel en naar het ziekenhuis geweest en bijna flauw gevallen