leuk hoor...die shetlanders... :oI

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

vikki

leuk hoor...die shetlanders... :oI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 16:20

Ja ja...er staat bij mijn meis en kereltje ook zo'm kleine sh*tlander op stal...en gisteren kwam de hoefsmid en ook dat mini madammeke moest hoognodig bekapt worden...dus de boer het land in waar zij als enige van het stel nog lekker buiten liep (die kleine beentjes richten immers niet zoveel schade aan op het natte gras)...maar Oxalis rende vlug weg als hij ook maar in de buurt kwam; onder het draad door, de paddock in...wederom onder het draad door en *zoooeeeeeefff* lekker naar achteren in de grote wei... Frusty Enfin, Martin (de boer) dat kleine monster weer naar voren gejaagd en ik -behulpzaam als ik ben Schijnheilig - dacht "als ik haar nou makkelijk kan pakken is dat een kleine moeite" ... Kortom, ik stap over het draadje heen, Oxalis blijft vrolijk staan en ik doe mijn sjaal af en doe deze om haar nek om haar zo vast te kunnen houden tot Martin er is met het touw en halstertje...nou, dat ging prima...tot Martin in de buurt kwam...*zooooeeeeeefff* en daar lag ik dan op mijn rug in de blub Boos! grrrrr...maar ik had madam iig nog vast Extreme duivel dus ik kon mooi even ... *lol* Nee hoor, ik heb er hartelijk om kunnen lachen...net als de rest van de aanwezigen... Clown Maar gut oh gut...wat een opdondertjes zijn die shetten toch...pffft...en dat moet dan een leuke kinderpony voorstellen??? Hmmmm... }> zullen die kleintjes beter mee leren skien dan paard rijden denk ik... Schijnheilig Maar pfff, wat was ik blij dat ik nog een broek en trui in mijn kastje had liggen want ik zat van top tot teen onder de modder Frusty Tsja...nat gras en blubber is niet echt de beste ondergrond om stevig op te staan...het was wel lekker zacht trouwens. Haha!

Let wel...ik heb haar niet laten ontsnappen...lag daar doodleuk op mijn rug met de shet nog vast... Extreme duivel Ik was toch echt niet van plan om haar te belonen door haar te laten ontsnappen... Schijnheilig

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 16:21

multifunctioneel zo'n shet, en de kinderen kunnen leren skieen
en leren ponyrijden (oftewel zitten blijven Knipoog )
Die van mij is ook zo'n dondersteen, maar ik blijf om
haar lachen ze kan ook heeeel onschuldig kijken namelijk Haha!

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:39

hihi....mijn shetten zijn eigenlijk allemaal heel lief.
Is heel leuk, ze staan nu op een grote wei (die kon ik voor 2 maanden pachten) van 2 hectare. Staan ze met z'n allen helemaal achteraan, zie je alleen kleine stipjes. Dan fluit ik, hoor je allerlei soorten gehinnik en dan komen ze in volle galop aanstormen.........zucht....wat zijn ze toch lief.....
Maar inderdaad, als je niet zo'goed opgevoede of erg eigewijze shet hebt, kunnen ze vaak hele andere dingen doen die jij van plan bent!

hihi ik ben een keer ook achter een shet aangesleurd (niet mijn eigen gelukkig) die rende nog zo'n 10 meter en toen stopte hij gelukkig....alleen dat was in de zomer en had flinke schaafwonden van de kurkdorge grond!

Surf liever zoals jij in de blubber!

Centered Riding instructrice

* Er is 1 persoon die je kunt vertrouwen: jezelf *

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 12:16

Hahahaha... een gratis schoonheidsbehandeling!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie