hoi hoi

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:32

Jeetje wat banketstaaf!
Dat doet mijn tante ook altijd. Ze gt ze tegen mijn nichtje dat als ze bij mij is dat ze dan op Polly mag rijden, maar Polly staat een jaar op rust, en dat weet mijn tante donders goed. Maar ik ben de boosdoener als ik tegen mijn nichtje van 7 moet zeggen dat het feest niet doorgaat. De laatste keer kon ze dan op de pony van mijn vriendin. Maar ik wordt er zo langzamerhamd ook doodziek van. Ze beloofd heel veel wat ik met haar moet doen en als ik niet kan heb ik het gedaan, in plaats dat ze overlegd!!
Na ja, dat had er ff nix mee te maken maar ik moest het ff kwijt.
Ik zou wel tegen je buurvrouw zeggen dat je dat helemaal niet had gezegd maar als je het leuk lijkt zou ik er wel heengaan.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:34

tja IK zou het niet zo doen. laat die mensen zelf er voor opdraaien zeg. lekker makkelijk. een instructeu en wat als er iets mt dat meisje gebeurt??? nee ik zou er niet aan beginnen. lekker makkelijk van zoin moeder om dat even te beslissen. en dat zonder overleg met jou

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:36

Ik zou naar mijn buurvrouw toegaan en om uitleg vragen, je kan niet zomaar van iemand verwachten 'dat diegene dat wel ff doet' desnoods even bellen.

Verder zou ik die buurvrouw toch proberen over te halen om der dochter gewoon op les te laten blijven, een meisje van 6 kan niet zelf blijven 'klooien' met een pony (niemand niet!) Daar komen ongelukken van...wie is dan de schuldige??? De pony Frusty

Veel succes om tot die botte kop door te dringen Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:38

hey kan JIJ geen les gaan geven? Voor 10tje of 15,- ofzo? Party!! Iets beter dan niets toch, en dan verdien jij dr ook nog aan *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers