Galactica is er!!!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Youko

Galactica is er!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 18:14

Eindelijk dan, ze is er, maakte me al zorgen of ze ooit aan zou komen..Maar na een ritje van 2,5 uur waren we eindelijk bij ETC aangekomen, naturrlijk gelijk naar Tica toe. Daar stond ze dan, lekker met haar koppie over de stalbox om eens lekker aan die vreemde mensen te snuffelen. Het viel me op dat ze zo klein eruit zag, maar dat kwam door die supergrote stal en die supergrote schuur. Ze mocht nog eerst haar bewegingen showen in de bak (ze liet zich niet echt 'opnaaien', ze stonden met zwepen en zakjes te wapperen, maar ze liet alleen een drafje zien). Nadat ik enkele foto's genomen had (die jullie allemaal in ITP mogen bewonderen) werd ze klaar gemaakt voor de lange reis naar Nederland. Ze bleef heel rustig eenmaal aangekomen en ging gelijk eten Vork
Voordat ik wegging wilde ik nog snel een halster passen, toen zag ze haar kans en ontsnapte Schijnheilig (had ik niet echt opgerekend, ze was zooooo rustig, toch een etterbakkie }> ) Maar goed, ik ben heeeeel blij met haar, ze is pas 2 en ziet er nog zo uit, een beetje overbouwd en heeft al een wintervachtje, dus de foto's zijn niet echt gunstig (foto's zijn van vóór de terugreis naar Nederland, dus vòòr de poetsbeurt)

Galactica Wadim X Gemini

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:21

He! Echt leuk voor je dat ze er dan eindelijk is! Leuke Tica! Haha dat ontsnappen! Afbeelding
Heel heel heel veel plezier en geluk met haar Wing!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 21:41

Haha, thanks! Ja, het kan volgens mij echt een monster zijn, maar morgen komen er dan meer foto's zonder al dat blub.

Galactica Wadim X Gemini

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 22:32

Leuk joh! Ik ga nu even naar ITP toe voor de pictures!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie