Honey fanclub oprichten???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Honey fanclub oprichten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 18:06

Een paar weken geleden kwam ik op stal toen een paar meisjes die ik niet kende hon aan het poetsen waren. Naast haar lag een vreemd zadel en hoofdstel. Dus ik vroeg, zonder mezelf prijs te geven, aan die meisjes wat ze aan het doen waren.
Ik kreeg te horen dat ze muppert aan het poetsen waren omdat hun kleine zusje daarop moest rijden (muppert is een vos shetje Haha!)
Dus ik van, wie is muppert??? Jah, een shetlander. IK: En wat voor kleur is muppert??? Meiden: Euhm... ze keken eens naar honey, keken eens naar elkaar, keken weer naar honey, toen 1 meisje heel voorzichtig zei: Mevrouw, we hebben de verkeerde pony he??? Dus ik van, jah, maar toch bedankt voor het poetsen.
Die meiden: Is dit uw pony dan?? Ik: Yep, dit is Honey, en die is van mij.
Die meiden nog voorzichtiger: Owh, nu bent u zeker heel erg boos????
Ik: Nee hoor, maar volgende keer moet je wel even aan Pieter (instucteur) of Ad (eigenaar) vragen of ie de pony even aan wil wijzen.
Haha! Haha! Haha!

Vandaag was ik bezig met jamaica's stal. Weer kwam er een clubje nieuwe kinderen, die alle paardjes aan het bekijken waren.
Voor honey's box bleven ze staan.
MAAAAMAAA!!!! Kom hier nou eens kijken wat een schatje! Ooohh, ik ga vragen of ik daar op mag rijden!!!, Dus ik steek mijn hoofd uit jamaica's box. Dat is geen manege pony hoor, die is van mij.
OOWH zegt dat meisje! Later wil ik ook zo'n mooie pony!!!
Bla bla bla Haha!

Geloof dat ik maar een fanclub op moet gaan richten

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 18:16

hihi, leuk toch al die belangstelling voor je paardje. zo lang ze maar van het beestje afblijven natuurlijk.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 18:28

Haha(wat een bekent begin van een reactie Haha! )!!!!!!!! Bekend probleem. Alleen vinden ze Den meestal niet zo lief meer als er een merrie langs gekomen is. *Hoe zou dat nou komen?*