viewtopic.php?f=118&t=815958&hilit=de+gevolgen+van+rijden+zonder+cap
viewtopic.php?f=1&t=801559&hilit=matador
viewtopic.php?f=158&t=840464&hilit=
Kan ik een update geven:
Eergisteren werd er op het antwoordapparaat ingesproken door het bedrijf Air Horse uit Denemarken. Deze meneer vertelde mij dat Major gisteren opgehaald zou worden tussen 12.00 en 14.00 uur.
Mijn man heeft speciaal voor deze gelegenheid een vrije dag genomen om mij te steunen.
Toen er echter na 14.00 uur niemand langs gekomen was, is hij naar binnen gelopen (wij wonen op een boerderij waar we op dit moment heel veel buiten aan het werk zijn) om te zien of er iemand gebeld had. En dat was zo - weer dezelfde man die vertelde dat de vrachtwagen drie uut vertraging had opgelopen en dat te verwachten tijd nu 17.00 uur zou zijn.
Toen er echter na 17.00 uur nog niemand op de stoep stond (En ik was de hele tijd bij een vriendin, had die ochtend Major mooi gemaakt, afscheid genomen (emotioneel natuurlijk) is mijn man weer naar binnen gegaan en ja hoor, weer op het antwoordapparaat ingesproken, terwijl die mensen allemaal onze mobiele telefoonnummers hadden, maar dus alleen maar bellen naar het vaste nummer)
De vraag of we even terug wilden bellen. Nou, gedaan en wat bleek: het transportbedrijf was er van uitgegaan dat we toch niet thuis zouden zijn, omdat ze het antwoord apparaat aan de lijn kregen, en zijn gewoon doorgereden!!!!

Major staat hier gewoon nog, alles loopt weer in de soep en het is maar de vraag wanneer hij nu weg kan! Tja, donderdag of vrijdag... misschien....
DAAR HEB IK TOCH NIKS AAN!!!!!
Mijn paard zou opgehaald worden, dat het transportbedrijf het compleet verkloot omdat zij hun zaakjes niet regelen (wij hadden allebei ons mobiel in de zak, niemand die belt) zitten wij nu met de gebakken peren.
Natuurlijk zou ik Major missen, maar ik had AFSCHEID genomen, het was goed zo, en zo lief was ie niet, want hij heeft als "afscheidscadeau" me nog even een blauwe oogkas geslagen met zn hoofd.

ik ben WOEDEND!!!

Ik heb laten weten vanaf gisteren stallingskosten in rekening te brengen, plus onkosten voor alle trouble die ik er weer mee heb. Oh ja, en de kosten van de vrije dag van mijn man reken ik ook door. Ik sta machteloos, ben overgeleverd aan de grillen van het transportbedrijf, die laten weten niks te kunnen beloven (ook fijn geregeld daar). en ondertussen staat hier een paard waar ik eigenlijk al afscheid van had genomen, die top getoiletteerd en klaar voor transport stond te wachten....
Slecht karma? Hoe kom je daar nu bij???
En wat te denken van het paard dat ik op het oog heb? Daar zou ik morgen een buitenrit mee gaan maken, om te zien of het klikt, en dan zou ik hem zsm thuis willen hebben, want met gewoon rijden klikt het als een tierelier

Dat hebben we nu uit kunnen stellen tot zaterdag en tot die tijd hebben we een optie, maar leuk is het niet, ik vind dat ik NU wel eens iets moois en leuks verdient heb, na alle ellende in dit jaar....
En dat moest ik dus even van mij afschrijven weer....