2007 - jaar van slecht karma (?)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

2007 - jaar van slecht karma (?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 03:31

Naar aanleiding van deze topics:

viewtopic.php?f=118&t=815958&hilit=de+gevolgen+van+rijden+zonder+cap

viewtopic.php?f=1&t=801559&hilit=matador

viewtopic.php?f=158&t=840464&hilit=

Kan ik een update geven:

Eergisteren werd er op het antwoordapparaat ingesproken door het bedrijf Air Horse uit Denemarken. Deze meneer vertelde mij dat Major gisteren opgehaald zou worden tussen 12.00 en 14.00 uur.
Mijn man heeft speciaal voor deze gelegenheid een vrije dag genomen om mij te steunen.

Toen er echter na 14.00 uur niemand langs gekomen was, is hij naar binnen gelopen (wij wonen op een boerderij waar we op dit moment heel veel buiten aan het werk zijn) om te zien of er iemand gebeld had. En dat was zo - weer dezelfde man die vertelde dat de vrachtwagen drie uut vertraging had opgelopen en dat te verwachten tijd nu 17.00 uur zou zijn.

Toen er echter na 17.00 uur nog niemand op de stoep stond (En ik was de hele tijd bij een vriendin, had die ochtend Major mooi gemaakt, afscheid genomen (emotioneel natuurlijk) is mijn man weer naar binnen gegaan en ja hoor, weer op het antwoordapparaat ingesproken, terwijl die mensen allemaal onze mobiele telefoonnummers hadden, maar dus alleen maar bellen naar het vaste nummer)

De vraag of we even terug wilden bellen. Nou, gedaan en wat bleek: het transportbedrijf was er van uitgegaan dat we toch niet thuis zouden zijn, omdat ze het antwoord apparaat aan de lijn kregen, en zijn gewoon doorgereden!!!! Boos! Boos!

Major staat hier gewoon nog, alles loopt weer in de soep en het is maar de vraag wanneer hij nu weg kan! Tja, donderdag of vrijdag... misschien....

DAAR HEB IK TOCH NIKS AAN!!!!!

Mijn paard zou opgehaald worden, dat het transportbedrijf het compleet verkloot omdat zij hun zaakjes niet regelen (wij hadden allebei ons mobiel in de zak, niemand die belt) zitten wij nu met de gebakken peren.
Natuurlijk zou ik Major missen, maar ik had AFSCHEID genomen, het was goed zo, en zo lief was ie niet, want hij heeft als "afscheidscadeau" me nog even een blauwe oogkas geslagen met zn hoofd.
Blauw oog (Oh ja, en een dikke, blauwe voet omdat hij er weer eens op ging staan)

ik ben WOEDEND!!! Stoom uit je oren Ik voel me te kakken gezet en heb ook gelijk gebeld met Robin Hood Stables, die natuurlijk de gang van zaken ook betreurden,maar ook verder geen oplossing boden. Tja, zelf brengen, maar ik ken niemand die een trailer heeft die zo'n bakbeest kan vervoeren en bovendien - als er iets gebeurt tijdens transport, dan kun je er de donder op zeggen dat wij daar de schuld van krijgen dus nee bedankt.

Ik heb laten weten vanaf gisteren stallingskosten in rekening te brengen, plus onkosten voor alle trouble die ik er weer mee heb. Oh ja, en de kosten van de vrije dag van mijn man reken ik ook door. Ik sta machteloos, ben overgeleverd aan de grillen van het transportbedrijf, die laten weten niks te kunnen beloven (ook fijn geregeld daar). en ondertussen staat hier een paard waar ik eigenlijk al afscheid van had genomen, die top getoiletteerd en klaar voor transport stond te wachten....

Slecht karma? Hoe kom je daar nu bij???

En wat te denken van het paard dat ik op het oog heb? Daar zou ik morgen een buitenrit mee gaan maken, om te zien of het klikt, en dan zou ik hem zsm thuis willen hebben, want met gewoon rijden klikt het als een tierelier Ja

Dat hebben we nu uit kunnen stellen tot zaterdag en tot die tijd hebben we een optie, maar leuk is het niet, ik vind dat ik NU wel eens iets moois en leuks verdient heb, na alle ellende in dit jaar....

En dat moest ik dus even van mij afschrijven weer....

Diablo

Re: 2007 - jaar van slecht karma (?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 09:10

Jeetje Bar, het zit je echt niet mee.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 09:16

Gelukkig is het zo 2008.
Het zit je echt niet mee...nog ff en ik zou tegen de handelaar zeggen dat je de draad van de wei openzet en ze maar moeten zien waar hij uithangt...hij is niet meer van jou...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 09:57

jeetje, er is echt heel veel gebeurd in korte tijd. ik ben geneigd om te gaan zeggen, joh wacht ff met een nieuw paard tot jij en je omgeving weer wat in rust is? Ach gut het kan idd maar zo dat er bepaalde energieen niet lopen zoals het zou moeten en worden de paarden daar in mee gesleurd. wellicht ff pas op de plaats, aan het werk met yin en yang zoeken en dan pas weer een paardje... ik lees het wel eens vaker dat mensen is een soort flow zitten waarin alles verkeerd gaat. het zou doodzonde zijn als er straks weer een mislukking aan zit te komen.

succes!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 10:17

Barmat welk vervoerbedrijf ging het om? Mag per PB uiteraard.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:00

Staat in de openingspost om welk bedrijf het gaat.
Jeetje Bar, gaat lekker zo...
Maar ik begrijp dat je al een nieuwe op t oog hebt?
Uiteraard ben k hier heel benieuwd naar.
Maar denk dat je dat wel laat weten als het beestje bij je op stal staat?

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:14

Mijn vader zei vroeger altijd wanneer iemand elke keer alle pech van de wereld had: de duivel schijt altijd op dezelfde hoop. Helaas slaat dit ook op jou. Wat heb je een hoop pech en ellende gehad in het afgelopen jaar.
Ik hoop voor je dat dit jaar toch nog goed eindigd, dus je geld terug en eindelijk een leuk, en vooral betrouwbaar paard.