Naar een andere stal!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Naar een andere stal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 00:54

Tsja, het ging niet lekker meer op de stal waar Yen nu staat. Teveel 'doe-het-zelf' (ook vaak zelf voeren) en dat is te zwaar met een fulltime baan erbij. Verder was er bij deze stal geen bak, dus niet echt handig als ik Yen wil gaan inrijden (ze is 2,5 jaar).

Nu ga ik zaterdag naar een andere stal. Heel luxe, volpension en 5 buitenbakken! Het enige, grote, nadeel is dat er helemaal geen bos of uitrijmogelijkheid in de buurt is. Dat zal wel even wennen zijn, want ik ben nu gewend dat het bos om de hoek is en dat ik lange boswandelingen met Yen kan maken. Maar dat moet ik voorlopig even missen.....boehoe! Waarom hebben alle stallen wel weer een nadeel!???

Maar goed.....ik kan nog jaren met haar het bos in, dus de komende maanden dan maar even zonder. Inrijden heeft nu de eerste prioriteit en daar ga ik dus over een half jaartje mee beginnen. En dan zijn die 5 bakken wel heeeel handig!

Doeiiii


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:26

Lekker hoor! Sta je tenminste tochtvrij... Lachen

28-09-2007
Nothing compares too you...

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:06

Wat lekker, dan kan je d'r helemaal goed in gaan rijden! Jammer van het bos! In spaanrwoude kon je zo lekker door de bossen rijden/wandelen!

Maar waar ga je nu heen dan?

X remi

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:34

Is wel belangrijk inderdaad dat je met inrijden een goede bak hebt. Ben benieuwd hoe het gaat.
Binnenkort ga ik zelf ook verhuizen, dan krijg ik ook een betere buitenbak, wel nog uitrij-mogelijkheden en dichterbij de manege waar ik altijd les: gewoon onder het zadel in 15min. erheen! Lachen

En wat buitenrijden betreft: wie weet kun je af en toe een trailer lenen en in de buurt (of samen met een ander van Bokt in haar buurt) een buitenrit maken!
Kijk maar eens op forum Boktmeetings wat daar wel niet georganiseerd wordt grinnik, hele ontmoetingen met een stel paarden erbij, en dan maar rijden! Cool

Maar goed, dan moet je paardje eerst eens ingereden zijn natuurlijk.
Veel succes er mee en geniet lekker van je nieuwe stal! Party!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 17:27

Ja, ik ga er zeker van genieten! Eindelijk kan ik lekker aan de slag met mijn lieve Yen; lekker longeren, freestylen en omrommelen! Met mijn bijrijdpaardje Aron kunnen we dan ook weer wat meer gaan trainen (hij gaat namelijk ook mee naar de nieuwe stal); beetje western, maar ook springen gaan we wat oppakken. Alleen nog even wat balkjes regelen.

Vandaag mijn allerlaatste buitenrit in het bos gemaakt op Aron en oooohhh wat was dat een lekkere rit......zucht...dat zal ik dus WEL erg missen.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 17:31

Lekker hoor!

Ik zit nu ruim een weekje op mijn nieuwe stal, en mis wel de gezelligheid en ook wel de rommeligheid van onze oude stal. Merk zelf dat ik heel erg moet wennen aan het feit dat het niet mijn 'eigen' toko is.. bij ons kon je altijd wel zelf hooi pakken, of bepalen dat je iets anders wil. Dat gaat op de meeste stallen heel anders Haha!

Maar goed, heel veel plezier op jullie nieuwe stalletje, en plaats eens een foto!
(ik ken die stal helemaal niet, hebben ze een site? en mag ik vragen wat je er voor betaald?)

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 17:37

Babat, het zit in Boesingheliede en is nog steeds gewoon een stal aan huis. Maar wel veel luxer, volpension. Ik PB je nog wel ff!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:13

Een stal in Boesingheliede met 5 buitenbanen? Vertel, het is mij namelijk nog nooit opgevallen dat die er zat.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 00:43

Ja ja, die zit er! Op de IJweg. Niet alle bakken zijn de goeie maat, maar er valt prima te rijden.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 11:01

Vandaag is het zover........de paarden worden om 13:00 gehaald met de trailer. Nu maar hopen dat Yen er makkelijk in gaat. Ben wel een beetje zenuwachtig Geld, geld!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers