Een losgebroken Ivanka...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Een losgebroken Ivanka...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 15:45

Ivanka is nu behoorlijk fit aan het worden, ik heb er nu al een week niet meer op gezeten denk ik, doordat de wei zo nat is om in te rijden en ze heeft geen schroefgaten.

Vandaag waren mijn vader en ik samen haar stal aan het uitmesten, want ik krijg de kruiwagen niet meer door de modder Mijn paps was zo 'leuk' om het hek open te laten, maarrr... het hek naar het erf stond ook open *en ze kon dus zo naar de weg lopen* en het hek naar de grote koeien-wei stond open *en wei is heeeeeeeel lang Haha! Als de koeien achterin staan, kun je ze niet eens meer zien *

Ik stond in haar stal vrolijk het vieze stro en het schone stro te sorteren, hoor ik opeens 'klik-klak-klik-klak'. Oh nee he, Ivanka loopt op de stenen, ik helemaal in de stress *LOL* Gelukkig liet Ivanka zich zo vangen *opluchting* Haha! Toen ben ik het hek naar het erf en naar de koeien-wei maar dicht gaan doen en heb ik Ivank weer losgelaten.

Die was echt lekker happy bezig *LOL* Ze stond eerst bij de koeienwei over het hek te kijken, ze snuift eens en zet haar staart omhoog, draait om en draaft in een mooie, ruime draf weg Kwijl Natuuurlijk moest ze ook even de koeien die nog binnen stonden even gaan vervelen }>

Toen ben ik haar wei nog maar iets groter gaan maken, want het stuk wat ze nu heeft, heeft ze gewoon bijna kapot gelopen. Het probleem is ook nog dat haar wei het laagste ligt van alle weien en ook het natste, maar binnekort blijven de koeien overdag en 'snachts binnen en dan mag ze op een groter stuk wei dat hoger ligt Lachen *JEUJ* Haha!

Zo, dat was weer een lekker onnozel verslag van de dag van mij Party!!

Sanne


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 16:00

Wat een mazzel dat ze zich zo liet vangen zeg. niet zo heel handig van je vader om het hek open te laten maar het is goed afgelopen gelukkig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:06

Domme San Haha! Slimme Ivank Cool Haha!

Bij ons komt dat ook regelmatig voor, en altijd is Colin precies op het goede moment aanwezig om het paard te vangen *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Berdien, Bretsa, C_estmoi, carin0903, Contemplate, Finesse, lizy29, Lukasje, nafkedemi, nienmoon, sterregoud, StonedRomy, tienus63, Vecar, xRaisin en 117 bezoekers