BM stables hele fijne ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

catoo76

BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 18:09

Ik heb heel veel gehoord over deze stal... en ook veel geloofd, maar nooit echt gezien, maar ik ben er vandaag voor het eerst geweest, en ik vind het echt heel jammer dat er zulke negatieve dingen over geschreven worden, en dat de eigenaresse zo over de hekel gehaald word.

ik ben er vandaag geweest, en ik heb er werkelijk genoten, van alle aandacht die ik kreeg, ik mocht aan alle paarden zitten, de sfeer was open en we mochten alles inzien... er zijn duidelijke afspraken gemaakt ook op papier, en ik vond het echt een wereld mens, dus echt de (negatieve)dingen die gezegd worden... geloof ze niet allemaal maar
ga eerst eens kennis maken op deze fijne handelstal, en zie wat ik vandaag gezien heb... een schone ruimte met schone boxen, paarden die er om door een ringetje te halen uit zien, en die je allemaal mag proberen, dus ook verhalen over dat paarden gemanipuleerd zouden worden.. onzin, ze weet nooit van de voren welk paard je rijden gaat, je kan immers voor een gaan kijken en met een ander terug komen.. .wat mij dus vandaag is overkomen....

ik heb niets anders dan goede worden voor deze nette stal, met duidelijk voorwaarden...en ik ga er zekers nog eens naar toe al is het gewoon voor een vriendelijk woord, wat je tegenwoordig ook niet over al meer krijgt...

en nogmaals ik geloofde ook een heleboel over wat er werd verteld, maar je bent er zo vanaf als je haar in persoon hebt ervaren.... echt waar.

dit topic is niet geschreven om een hoop gedoe uit te lokken.... ook niet naar haar toe, maar ik vind dat de waarheid ook wel eens gezegd mag worden... en dit uit eigen ervaring, ook ik dacht nou wat zullen we beleven, maar ik heb een super middag gehad!!

Berdien

Re: BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 18:26

Moderatoropmerking:
Na overleg met het moderatorteam is besloten dit topic te heropenen.
Echter, ik wil wel benadrukken dat het niet de bedoeling is om hier de hele discussie rond BM Stables dunnetjes over doen.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:40

hey, fijn om te lezen dat jij zo'n goede ervaring hebt met BM stables. Ik heb een leuk paardje bij hun gezien, en wil binnenkort gaan kijken. Had idd ook mijn vooroordelen al klaar, maar door jouw reactie krijg ik er een goed gevoel over....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:42

Ken BM alleen van toen ze op hun oude locatie zaten. En kwam ook niet voor de paarden maar om er de trailer te huren..

Maar leuk dat je een fijne ervaring eraan hebt overgehouden! Nog een paardje gekocht?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:43

Ik heb zaterdag mijn kleine Axel daarvandaan , echt toppie!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:44

ginnybanshee heeft haar Fjord er vandaan waar ze dus nu Z1 mee is Knipoog dus ook gen nare ervaringen

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:46

ik ben er ook wel eens weeste kijken ben toen met niets terug gekomen maar vond wel dat de stallen en de paarden er netjes uit zagen .
eigenaresse ook heel aardig en behulpzaam net als de andere hulpen daar .

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:49

Heel fijn Lachen
Maar als zij keuringsrapporten heeft liggen zou ik zeggen laat het paard alsnog keuren Knipoog

Ik ken Melanie ook persoonlijk en het is een goed mens, al weet ik uit eigen ervaring dat de paarden niet altijd gekeurd zijn als er een keuringsrapport bijzit Knipoog

Fijn dat je het goed ervaren hebt Lachen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:55

dan heeft melanie het een en ander geleerd....gelukkig maar.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:58

timilon schreef:
dan heeft melanie het een en ander geleerd....gelukkig maar.

Tsjah, om te leren van fouten moet je ook fouten maken he Lachen Vind het jammer dat je haar naam zo noemt. MAar dat geeft niet. Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:04

Maar het probleem is niet de vriendelijkheid, dat zijn ze allemaal, ze zijn allemaal behulpzaam Lachen en dat is het probleem rond bm ook niet. In het begin vriendelijk zijn, dit is niet om discussie te komen, maar wel dat ik dit geen reden tot positieve ervaring vind

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:06

katiavl schreef:
Maar het probleem is niet de vriendelijkheid, dat zijn ze allemaal, ze zijn allemaal behulpzaam Lachen en dat is het probleem rond bm ook niet. In het begin vriendelijk zijn, dit is niet om discussie te komen, maar wel dat ik dit geen reden tot positieve ervaring vind

Dat is jou mening toch? Lachen

Ik heb mijn pony daar zaterdag gekocht, een 2,5 jarige haflinger ruin. Geweldig mak diertje, niets mis mee Lachen.

En zoals ik al zei, om te leren, moet je wel fouten maken, anders ler je helemaal niets.
Dat heb ik zelf ook ondervonden Knipoog

Edit: Had rede neergezet, maar was mening.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:08

Ik zeg toch niet dat het altijd fout gaat, ik zeg zelfs niks over te fouten. Maar dat vriendelijkheid niks zegt, dat telt gewoon bij alle handelsstallen Lachen

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:11

ik heb jaren geleden daar een paard gekocht ,was nog in Moerstraten Knipoog
en het onderhandelen ging prima ,maar qwa mens vind ik haar helemaal niks,het moet klikken Rolleyes

zolang je meegaand ben met haar is alles gezellig ,maar ze slaat als een blad van een boom om als je tegen iets bent van haar Clown

maar over de paarden niets dan lof over hoe ze er toen bijstonden,prima!

ik heb de mijne toen daar laten keuren en heb zelf een DA uitgezocht,Melanie heeft hem vastgehouden tijdens keuren omdat het paard niet gemakkelijk was. Sigaar
en ze konden hem ook gelijk thuisbrengen en dat koste ook bijna niets!

en over alle negatieve verhalen is al zoveel geschreven,je bent er altijd nog zelf bij dus als jij het paard niet laten keuren moet je niet achteraf komen zeuren dat hij niet goed is. Knipoog

en de haf die nu op stal staat [waar ik ook sta met mijn pony] is een super leuk dier en zeker geen verkeerde.
en wie weet is M wel veranderd nu ze de stal alleen doet zonder haar mannelijke compagnon Knipoog Toon[tje]

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:11

katiavl schreef:
Ik zeg toch niet dat het altijd fout gaat, ik zeg zelfs niks over te fouten. Maar dat vriendelijkheid niks zegt, dat telt gewoon bij alle handelsstallen Lachen

Dat is waar lol sorry Lachen . MAAAR Ze zijn niet overal vriendelijk hahaha. Kwam een keer bij een handelaar en dat was een regelrechte kwal hihi. Maar daar stond die vent ook bekent om lol

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:13

mirgino schreef:
ik heb jaren geleden daar een paard gekocht ,was nog in Moerstraten Knipoog
en het onderhandelen ging prima ,maar qwa mens vind ik haar helemaal niks,het moet klikken Rolleyes

zolang je meegaand ben met haar is alles gezellig ,maar ze slaat als een blad van een boom om als je tegen iets bent van haar Clown

maar over de paarden niets dan lof over hoe ze er toen bijstonden,prima!

ik heb de mijne toen daar laten keuren en heb zelf een DA uitgezocht,Melanie heeft hem vastgehouden tijdens keuren omdat het paard niet gemakkelijk was. Sigaar
en ze konden hem ook gelijk thuisbrengen en dat koste ook bijna niets!

en over alle negatieve verhalen is al zoveel geschreven,je bent er altijd nog zelf bij dus als jij het paard niet laten keuren moet je niet achteraf komen zeuren dat hij niet goed is. Knipoog

en de haf die nu op stal staat [waar ik ook sta met mijn pony] is een super leuk dier en zeker geen verkeerde.
en wie weet is M wel veranderd nu ze de stal alleen doet zonder haar mannelijke compagnon Knipoog Toon[tje]

Ik vind dat wat je zei over blad van een boom wel erg meevallen. Wij hebbe alles gezegt wat we dachten toen we daar stonden dus OOK de negatieve dingen, en ze had nergens problemen mee en liet het ook rustig over zig heen komen en bleef ook gewoon rustig zolang je maar gewoon eerlijk en recht voor zn raap bent. Dus ikdenk, in loop der jaren, dat ze echt wel veranderd is hor zoals ik nu jou verhaal lees, de verhalen hoor, ook van haar kant, Kan ik haar ook in een paar punten begrijpen, maar zegt niet dat ik het er mee eens was ofzo. Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:16

Ik heb idd alleen maar slechte dingen over BM stables gehoord, maar nooit wát er nu zo slecht aan was iig...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:18

casperrr schreef:
Ik heb idd alleen maar slechte dingen over BM stables gehoord, maar nooit wát er nu zo slecht aan was iig...

Ach dat maakt nu toch ok niets meer uit Lachen Wat gebeurd is is gebeurd, Wat je gelooft moet je zelf weten. Daar heeft iedereen recht op een mening erover toch? Lachen Ik had ook die mening er over, maar als je 2 kanten van de verhalen die e rspelen hoort, dat zet je toch wel aan het denken, en trek je er niet zo nauw aan Lachen

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:19

"dus ook verhalen over dat paarden gemanipuleerd zouden worden.. onzin"

Als de paarden nu wel gemanipuleerd werden denk je dat ze het zouden vertellen tegen jou. Van meisje luister wij manipuleren onze paarden wel hoor....

Misschien mooi van buiten maar slecht van binnen....

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:21

Binckydenice schreef:
"dus ook verhalen over dat paarden gemanipuleerd zouden worden.. onzin"

Als de paarden nu wel gemanipuleerd werden denk je dat ze het zouden vertellen tegen jou. Van meisje luister wij manipuleren onze paarden wel hoor....

Misschien mooi van buiten maar slecht van binnen....

Denk je dat we uit een ei komen ofzo? Clown Koe Zoals de moderater al zei is hetniet nodig dit soort discussies weer voort te zetten en oude koeien uit de sleut te jagen Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:22

Citaat:
zijn duidelijke afspraken gemaakt ook op papier

Dat jij je paard altijd in mag komen ruilen voor een ander als er wat is?

Niet slim dat te tekenen, bij welke handelaar dan ook...
Wettelijk is het zo dat een handelaar je in 6 maanden tijd het aankoop bedrag terug moet geven...dus niks ruilen....wordt alleen de handelaar beter van...niet de koper...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:24

PinkyBubble schreef:
Ach dat maakt nu toch ok niets meer uit Lachen Wat gebeurd is is gebeurd, Wat je gelooft moet je zelf weten. Daar heeft iedereen recht op een mening erover toch? Lachen Ik had ook die mening er over, maar als je 2 kanten van de verhalen die e rspelen hoort, dat zet je toch wel aan het denken, en trek je er niet zo nauw aan Lachen

Tsja de verhalen moeten toch ergens vandaan komen. Maar bemoei me nergens mee, heb alleen gehoord dat 'BM Stables ongelovelijk slecht zijn. Maar dat wil nog niet zeggen dat mijn mening zo is. Lachen
Ben er nog nooit geweest, ken het alleen van 'geruchten' dus kan er onmogelijk een mening over vormen Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:24

runningkawa schreef:
Citaat:
zijn duidelijke afspraken gemaakt ook op papier

Dat jij je paard altijd in mag komen ruilen voor een ander als er wat is?

Niet slim dat te tekenen, bij welke handelaar dan ook...
Wettelijk is het zo dat een handelaar je in 6 maanden tijd het aankoop bedrag terug moet geven...dus niks ruilen....wordt alleen de handelaar beter van...niet de koper...

Voor oordeel? Jij weet niet wat voor afspraken er lopen. Dus vind niet dat je daar over mag oordelen Lachen (niet uitlokkend of boos bedoeld hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:28

Dat is geen vooroordeel, staat zelfs op de site van BM Lachen

Citaat:
Met het tekenen van het koopcontract bent u verzekerd van het feit dat u inruilgarantie krijgt, tot een half jaar na aankoop.
Teruggave van geld is niet mogelijk!

Maar ik weet dat dit ook bij andere handelaren gebeurd...vandaar dat ik er de naam niet BM niet bijzette...
Het is niet slim dat te tekenen, zet je jezelf tegen de muur als je geld terug wilt.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:31

runningkawa schreef:
Dat is geen vooroordeel, staat zelfs op de site van BM Lachen

Citaat:
Met het tekenen van het koopcontract bent u verzekerd van het feit dat u inruilgarantie krijgt, tot een half jaar na aankoop.
Teruggave van geld is niet mogelijk!

Maar ik weet dat dit ook bij andere handelaren gebeurd...vandaar dat ik er de naam niet BM niet bijzette...
Het is niet slim dat te tekenen, zet je jezelf tegen de muur als je geld terug wilt.

Daar geef ik je gelijk in, en het staat ook op de site, maar er is niet gezegt dat er daadwerkelijk DIE afspraak is gemaakt toch? Lachen Mijn pony hoeft niet terug, dus zou ik er toch niets aan hebbe mocht die afspraak die jij leest op de site daadwerkelijk zijn gemaakt Lachen