dierenarts moest komen snik snik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

dierenarts moest komen snik snik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 18:30



vandaag ging ik met fay over de weg
mevrouw had verder op geen zin toen we al een eintje op weg waren dus liep mevrouw maar achter uit ze zag dus het hek niet Verward en deed nog een pas waardoor haar links achterbeen in het hek terecht wkam het was zo`n hek met van dat grote gaas.
haar links achterbeen ligt nu een klein beetje open want bij het hek zat ook prikkeldraad.
de dierenarts moest komen en die deed er een verband omheen hij zij 1 week geen werk en wachten tot dat de wond dicht is


vandaag zag ik dat een ander paard ook in het hek stond de verzorgers scholde Boos! Boos! mij ook nog uit voor dinge wat onder de naam poedersuiker Boos! hier word vermeld dat vond ik toch zo banketstaaf want ik had dat paard ook kunnen laten staan maar hoe lang bleef hij dan nog in het hel staan? weet ik niet hoor.
het was vandaag dus echt een ongeluks dag

met fay liep alles goed af maar met die shetlander weet ik niet ik hoop het wel

groetjes jennifer
Laatst bijgewerkt door xxxquintyxxx op 08-11-02 20:40, in het totaal 2 keer bewerkt

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:36

goed dat het goed is afgelopen, maar ik snap niet echt waarom die verzorgers jou uitscholden terwijl hun paard in het hek stond ofzo? Verward

xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 20:13

hun verzorgpaard stond in het hek nu hoorde ik dat het paard wel vaker in het hek stond
dat hek is echt niet stevig maar goed het leif goed af met de shetlander geen verzondingen ik d8 van wel d8 dat er haar weg was en een schaafwond maar was dus niet zo gelukkig

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 22:48

die shetlander was dus mijn verzorgshettie, ze staat heel vaak half over het hek heel gevaarlijk moet ik toegeven maar goed ze staat nooit echt vast hoor ze komt er zelf altijd uit, nu ook want als ze pijn zou hebben denk ik niet dat ze zo lekker zou staan grazen....

ze had dus inderdaad niks, ook geen schaafwond ofzo hoor echt niks liep gelukkig ook nog prima.

enne oja, uhm niet denken dat ik liep te schelden dat was me zusje......

xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 16:02

fay had wel een flinke wond