Ben t zat, en dan ook ECHT zat..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 09:58

Ik durf neit te lessen bij hem hoor, hihi. Al die mensen die zitten te kijken enzo! Brrrr.. Schijnheilig
Ik ga denk ik nu eens proberen om om de dag te longeren en dan te rijden. En uiteraard ook rustdagen.Het longeren is sowieso heel goed voor haar want dan ontspant ze altijd heel goed.

Desiree, ze reageer niet heftig op de zweep. Tenminste in mijn ogen niet té heftig. Ik rijd ook korte spoortjes en de zweep heb ik eigenlijk nooit nodig behalve als ze zo loopt te kloten.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 10:11

Nathalie schreef:
Ik durf neit te lessen bij hem hoor, hihi. Al die mensen die zitten te kijken enzo! Brrrr.. Schijnheilig
Ik ga denk ik nu eens proberen om om de dag te longeren en dan te rijden. En uiteraard ook rustdagen.Het longeren is sowieso heel goed voor haar want dan ontspant ze altijd heel goed.

.

op onze stal kennen de mensen jou niet, ze zijn onbevooroordeeld naar jou toe. En ja, iedereen kijkt, maar omdat het zo anders is zullen ze heus niet denken "goh, dat kan ik veel beter". Ik rij zelf ook gewoon mee hoor.

De hond is de betere mens

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 10:15

hihi zal er dan toch eens over na denken. ik ben ook hartstikke bang dat antionne gaat zeggen dat ik aaalles verkeerd doe.. Schijnheilig maargoed zal dr overna denken. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 10:19

Nathalie schreef:
hihi zal er dan toch eens over na denken. ik ben ook hartstikke bang dat antionne gaat zeggen dat ik aaalles verkeerd doe.. Schijnheilig maargoed zal dr overna denken. Haha!

zou pedagogisch niet verantwoord zijn he, om dat te zeggen. Je moet in de les niet zeggen dat iemand iets fout doet, je moet zeggen wat hij wel goed moet doen of moet laten. HIj is er niet op uit om je af te kraken, hij wil je iets leren.

De hond is de betere mens

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 12:04

Misschien is eerst longeren wel een goed plan, dan loopt ze zichzelf warm en misschien ook wel los??? Veel succes in ieder geval. Ik heb eigelijk ook nooit winterdipjes (gelukkig) Morgen weer een dag Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, schumiegirl, Vagabondo en 40 bezoekers