Stroomuitval...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miran

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Stroomuitval...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 21:13

Kom ik net op stal, is alles donker en staan er een paar auto's met hun koplampen het erf te verlichten. Stroomuitval dus, het halve dorp had geen stroom. Helaas dus alleen even kunnen opstrooien en wat wortels geven. Was wel blij dat ze al in de paddock had gestaan, anders had ze weer een dag stilgestaan (vorige week met de storm mochten ze er niet uit).
Overigens waren er verschillende mensen aan het rijden toen de stroom uit viel, was blij dat ik er toen niet op zat.


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 08:22

Pff ja ik heb dat ooit meegemaakt bij ons in de rijhal! Midden in de winter, 's avonds les bij de rijvereniging, valt ineens de stroom voor het hele dorp uit. Zit je op je paard in galop en dan valt ineens het doek.......aaaaaardedonker.........wat was me dat schrikken. Omdat je niks meer ziet ben je meteen je hele orientatie kwijt, waardoor ook je evenwichtszintuig niet meer werkt. Ik wist niet hoe gauw ik van dat paard af moest komen zeg!!!!!!

Apple

Berichten: 76180
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 13:55

Zo zat ik een keer in de kantine het volgende tafereeltje te aanschouwen:
Beginnersles (dus gelukkig netjes allemaal achter elkaar in stap). Voorste moet aangalloperen, over de hoefslag en achter aansluiten. Op een gegeven moment valt er een ruitertje van het paard. Paard loopt door tot achter de groep en sluit weer aan. Paard kijkt bij de deur even naar links en komt (toevallig ??!!) met zn neus tegen de lichtknoppen aan.
Hele bak aardedonker!
(gelukkig kwam er nog licht van de kantine de bak in dus het was niet zo'n grote ramp).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers